Joachim_F Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 24 år etter planlagt utgivelse får It Came From the Desert en skikkelig Mega Drive-lansering.Cinemaware gir ut kultspill på Sega Mega Drive Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Et av mine favorittspill! Ved siden av Forbidden Forrest på C64. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hadde jeg bare hatt Sega Mega Drive... eller vent, det har jeg jo. Lenke til kommentar
Goomba Stomper Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Synd at vi ikke hadde noen spill industri her i Norge på denne tida. Da kunne vi hatt klassikere(?) som "Det kom fra Akerselva" og "Draugen, det er meg" å se tilbake på. 1 Lenke til kommentar
Gother-Bit Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Veldig kult at det fortsatt gis ut spill på Mega Drive. Pier Solar and the Great Architects som ble nevnt her kom jo også nylig ut. Som Attila Csihar sa det "The past is alive!" Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Et av mine favorittspill! Ved siden av Forbidden Forrest på C64. Du, Sir, er en toppmann. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå