luistheghost Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Lysthuset. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Vakkert, rett og slett! Mvh, Walter Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Meget smukt med alle de dejlige farver vh Suss Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg må nesten skrive en kommentar til: Dette er noe av det beste jeg har sett når det gjelder dynamikk, skarphet, kontrast og farger i fra dine Olympus-bildene. Også er bildet tatt med åpen blender på f/2.8 - også noe som er imponerende! Du lurer på OM denne vesle ekvipasjen leverer? Ikke noe mer å lure på, her. Jeg har også lagt merke til en (nesten uforskammet) økning i kvalitet på dine bilder, etter at du forlot foto.no - noe som kanskje er sammenfallende med at du kjøpte deg nytt Olympus-utstyr (OMD E-M1 + dette 12-40mm objektiv) og dermed fikk nytt "verktøy" å leke med...? ;o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Å fotografere i skoglandskap er meget krevende. Har selv utallige mislykkede eksempler på det.Her derimot er resultatet utmerket. Nydelig komposisjon hvor blikket naturlig faller inn mot midten, og uten forstyrrende lys/skyggevirkning fra trærne. Gog jobb ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Lavt perspektiv gir en effekt som fremhever motivet på en elegant måte,du får en fin dybde og fargespillet i lyset skaper harmoni i bildet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Veldig fin komposisjon og flotte farger og dybdeskarphet. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei, Bjarte. Et slikt bilde gjør et mektig inntrykk, og her er komposisjon, perspektiv, farger og lys med på å gjøre bildet svært severdig ! Olympus OM-D E-M10 har fått mye oppmerksomhet i høst, og "ekvipasjen" leverer ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 Takk til alle for mange gode ord! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg