Malignant Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Trenger litt feedback fra dere der ute. Har planer om å anskaffe meg en bærbar pc, ca pris 15-20.000,- kr. Har sett litt på Toshibas SATP20S103. Er det noen som har vært borti denne tidligere? Bruken er det vanlige, litt film, musikk og litt skolearbeid. Grafikk kortet trenger ikke yte mer enn til film bruk og kanskje litt foto arbeid. Ikke ute etter "spill" maskin. Har dessuten hørt at oppløsningen på disse 17" tommers maskinene ikke er særlig å rope hurra for? 1440x900. Et annet spørsmål er oppgraderings muligheter senere? Er Toshiba ute og kjører der eller duger de? Leker litt med tanken på å hente inn en pc fra utlandet og, siden jeg reiser en del. Håper på litt innspill her siden jeg ikke har vært borti bærbare maskiner før. Thanx Lenke til kommentar
redlionion Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dersom du er ute og reiser en del, kan du jo sjekke ut www.toll.no, hvor du kan få fatt i en form fra Tollvesenet slik at du får maskinen eks mva. Personlig bor jeg i Australia, så det er i hvert fall det jeg satser på Toshiba lager meget bra maskiner, men disse er ofte litt dyre. Er du ute etter mye maskin for pengene, bør du ta en titt på en Whitebox CL50. Denne har også blitt diskutert utrolig mye på dette forumet. Andre maskiner som gir mye for pengene er fra Elitegroup. Dersom du ønsker mer anerkjente merker, bør du sjekke ut en Acer TravelMate eller HP's NX7000. Til sist ønsker jeg ikke at du skal kjøpe en Acer Ferrari 3000, ettersom denne leveres i limited utgave, og jeg ikke er særlig lysten på at denne skal være utsolgt når jeg skal gå til innkjøp av maskin Håper dette gav deg noen (gode!!) ideer! Passion & Passion, /**RedLionion*/ Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Du burde ta en titt på Dell Inspiron 5150. http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 IBM TP R eller T Best i test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå