Gå til innhold

She´s singing the Blues

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Pentaxen.

Å ta gode konsertbilder er vanskelig, - dels på grunn av at både musikere og publikum som oftest er i kontinuerlig bevegelse, men også fordi kraftig og ofte flerfarget lys skaper kontraster som lett kan føre til over- eller undereksponering.

Dessuten er det ofte vanskelig å komme på "skuddhold" samt å få en god kameravinkel.

Du har imidlertid tatt et stemningsfullt portrett av en musiker "on stage", der både komposisjon, kameravinkel / perspektiv, eksponering / skarphet og farger bidrar til å gjøre bildet svært severdig ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Pentaxen !

Flott konsertportrett on stage .

Var konserten som bildene må det ha vært en opplevelse.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for kommentarer, Albert & Alec:-) En utfordring dette med musikere i aksjon. Spesielt lyset synes jeg er vanskelig. Her var jeg så heldig å få være på en øvelse, i og med at det er en kollega som spiller i bandet. Har en sønn som spiller i et Metalband (Ymerium) som jeg også har fått lov og trene meg på. Synes dette er gøy, spesielt med innlevelsen disse musikerne viser.

Disse to amatørbandene, er av de som aldri blir "oppdaget", men som definitivt er dyktige. Og de bandene/musikerne er det mange av........

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...