FB.559042951 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Anneline Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Dette var meget solid, med et spennende uttrykk, både på modellen, men også din redigering av bildet og den sobre, litt mystiske, fargepaletten. Spennende tolkning av et menneske og modellen ser på oss med et uutgrunnelig blikk som går "rett hjem"! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Nydelig portrett med flotte farger Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Synes også dette var et pent bilde og pen aktør kan man trygt si. Likte bildebehandlingen ,men har to pungter jeg vil nevne: ett snøflak lysner sjerfet i skyggeområde til venstre, de par andre legges ikke slik merke til. Så ville jeg ha dempet den svarte dingsen til venstre,griper meg å ende der par ganger... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Nydelig portrett med fin følelse og vakre fargetoner..melankolsk! Lenke til kommentar
FB.559042951 Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Tusen takk for fine tilbakemeldinger, alle sammen Setter veldig stor pris på tanker og innspill. Vegard Lenke til kommentar
FB.559042951 Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Synes også dette var et pent bilde og pen aktør kan man trygt si. Likte bildebehandlingen ,men har to pungter jeg vil nevne: ett snøflak lysner sjerfet i skyggeområde til venstre, de par andre legges ikke slik merke til. Så ville jeg ha dempet den svarte dingsen til venstre,griper meg å ende der par ganger... Tusen takk for tilbakemelding Det er notert. Godt det er noen som følger med, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg