Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Aktiveringsnøkkel Windows7

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet ikke helt om dette er den rette plassen å slenge det ut men, min far skal reinstallere pcn sin, men så har han mistet denne aktiveringsnøkkelen. er ikke så mye inne på dette, så jeg lurer på om noen av dere kan fortelle meg eller ihvert fall hjelpe meg med hvor jeg kan finne en slik ?

Har prøvd å søke på nettet, men da jeg som sagt ikke er så godt erfaren på dette tør jeg ikke helt bare peise på. Får bare opp windows 7 Ultimate. På platen står det bare Windows 7, så da tenker jeg at det er to forskjellige OS. - En annen versjon liksom.

hjelp til en amatør, vær så snill ? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faren din må jo være veldig datakyndig da, for Windows 7 Ultimate ble sjeldent solgt ferdig installert på pcer. Kom pcen med Windows 7, så står det en lapp, vanligvis under pcen (på bærbare) eller hvor som helst på en stasjonær med en Windows 7 COA kode som kan brukes til reinstallering.

Men det er i 99% av tilfellene enten Home Prremium eller Professional utgaven du finner på disse lappene.

Ultimate var noe "nerdene" kjøpte (eller piratkopierte) ;)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg vet ikke helt om dette er den rette plassen å slenge det ut men, min far skal reinstallere pcn sin, men så har han mistet denne aktiveringsnøkkelen. er ikke så mye inne på dette, så jeg lurer på om noen av dere kan fortelle meg eller ihvert fall hjelpe meg med hvor jeg kan finne en slik ?

http://www.belarc.com/free_download.html

Hvis ikke du har avinstallert windows allerede, så vil Belarc gi deg lisensnøkkelen din. Finnes sikkert masse alternativer også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...