Hyeri Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei. Jeg skal ha engelsk fulldagsprøve om på fredag og vi har fått utdelt et forbredelsesheftet. I dette heftet så har vi fått tekster om Malala og noen andre. Temaet er ; Are people masters of their own lives? Dette er eksamenen fra i år, så jeg lurte på om noen hadde noen oppgaver om det. For jeg har begynt å øve, men føler jeg er litt på feilspor. Så tenkte å lese gjennom et par, for å se hvordan dere har bygget det opp Eventuelt om noen har noen tips. Takk Lenke til kommentar
Hyeri Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Noen som kan hjelpe ? :/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg husker ikke hva som er pensum i engelsk, men det vil kanskje være naturlig å peke på ulike samfunnsstrukturer, muligheter til utdannelse, økonomi, arbeidsledighet og familie og drøfte hvordan det påvirker menneskers muligheter til å ta valg. Lenke til kommentar
Hyeri Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Ja, det virker rimelig. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå