MrAvionics Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hei ! Når jeg prøver å skru på sanntidsbeskyttelse på defenter får jeg denne meldingen etter en liten stund: 0x800705b4 Chrome sletter alle filer når de er nedlastet, pga de kan inneholde virus. IE gjør ikke det. Hva skjer ? Win 8. Edit: IE slutter å virke nå får jeg beskjed om og så kommer denne opp i nettleseren: Et skadet eller skadelig tillegg har ført til at Internet Explorer har lukket denne websiden. Edit2: Virusscanning misslyktes står det på filene i chrome Edit3: Det løste seg ved å installere Win 8.1 oppdateringen ! Endret 2. desember 2014 av MrAvionics Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Tok like godt å installerte Windows på nytt igjen, selv om den ble installert for kun få dager siden Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Etter en liten stund så skjedde det samme igjen ! Ingen som vet hva som skjer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå