Gjest Z4zqNkMsgtNrwd_.v4Y8gj9xQEjhqW Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Startet på jobben i starten av september og skal si opp denne uka. Det betyr jo at oppsigelsestiden min varer ut til 30. januar. Jeg har ikke tatt ut noe ferie tidligere. Har jeg rett til å ta ut mine 4 uker ferie nå i desember også ta ut de 4 ukene jeg har krav på i 2015 i januar? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Så lenge du ikke tok ut ferie i den gamle jobben din har du ihvertfall lov til å ta ut ferien din dette året. Overføring har jeg ingen erfaring med selv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 eneste du kan kreve med ferie er at du skal kunne avvikle 3 uker i fellesferien , uten om dette har arbeidsgiver styringsrett på ferie , men de kan ikke kreve at du tar ferie i oppsigelsestiden du kan avtale uttak av ferie med arbeidsgiver , men du har ikke krav på og kunne ta den ut . Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Om du er på god talefot med sjefen, kan du alltids spørre om du kan gå før tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå