Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Julestemning.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei, Alec. Av høytidene har julen en særstilling, - og med røtter tilbake til før-kristen tid. Mørketiden er psykisk belastende for mange, og når Moder og svært mange andre tenner alle lys, bidrar det til å motvirke depresjon, - i hvert fall til ut i januar, når kredittkortene begynner å kjølne ... . Galgenhumor til side, - vi trenger julen, og jeg liker bildet ditt, Alec Juleforberedelsene skrider fram her i huset, også, og om noen dager kan vi forhåpentligvis bekrefte at "ingen krok er mørk" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hei, Alec. Av høytidene har julen en særstilling, - og med røtter tilbake til før-kristen tid. Mørketiden er psykisk belastende for mange, og når Moder og svært mange andre tenner alle lys, bidrar det til å motvirke depresjon, - i hvert fall til ut i januar, når kredittkortene begynner å kjølne ... . Galgenhumor til side, - vi trenger julen, og jeg liker bildet ditt, Alec Juleforberedelsene skrider fram her i huset, også, og om noen dager kan vi forhåpentligvis bekrefte at "ingen krok er mørk" ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Julen med tente lys , god mat og drikke samt omtanke for hverandre i denne mørketiden er viktig. Det er all den kommersialiseringen jeg er imot. Allerede i september var julen nevnt i en reklame på tv. Vennlg hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg