MonkeyMan99 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei! ? jeg er en gutt på 15 år. Jeg har et lite problem. Jeg er forelsket i ei jente som betyr alt for meg. En dag bestemte jeg meg for å bli sammen med hun og da sa hun til meg at hun ikke ville bli sammen med en som oppfører seg barnslig, idiotisk og dum. Og jeg kjønner ikke helt hva jeg må forandre på. Det er jo sant at jeg har barnslige venner, men, men. Jeg håper dere kjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Du får vel spørre hva hun mener da. Eller så finner du noen som liker deg som du er. Jeg er barnslig som fy og frua er relativt fornøyd med meg selv om jeg er 28. 3 Lenke til kommentar
MonkeyMan99 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Takk for kommentaren Men det er ingen jenter som liker hvordan jeg er (ikke som jeg vet det da). Og det er ikke lett for meg å glemme henne, for jeg har prøvd å slutte å være veldig forelsket i henne, men klarer det ikke. Så min mening er at jeg prøver å bli mer voksent Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Er hun eldre enn deg? Gikk du rett bort og spurte om dere skulle være sammen? det går an på barneskolen men når man er 15 må det litt sweet talking til mener jeg da vitterlig å huske..... Spør om hun vil se en film med deg eller noe sånt, dem liker det 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Fortell litt om deg selv da, så kan vi dømme, *kremt* gi deg konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
MonkeyMan99 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Hun er litt yngre enn meg. Og ja på en måte så spurte jeg henne. Og takk for rådet ☺️ Lenke til kommentar
MonkeyMan99 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg vet ikke helt om hvordan jeg skal fortelle meg da Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 hvor mye yngere enn deg? risikosport? 1 Lenke til kommentar
MonkeyMan99 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Et år yngre og risikosporten er forskjellig Endret 1. desember 2014 av MonkeyMan99 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ditch the bitch og finn en med bedre humoristisk sans. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kanskje hun bare ikke er interresert, og sa det hun sa for å bølle med deg. Lenke til kommentar
TheLastProblemSolver Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei! jeg er en gutt på 15 år. Jeg har et lite problem. Jeg er forelsket i ei jente som betyr alt for meg. En dag bestemte jeg meg for å bli sammen med hun og da sa hun til meg at hun ikke ville bli sammen med en som oppfører seg barnslig, idiotisk og dum. Og jeg kjønner ikke helt hva jeg må forandre på. Det er jo sant at jeg har barnslige venner, men, men. Jeg håper dere kjønner hva jeg mener. Hey lille mann, gir noen råd som vil hjelpe. Vær hard utapå og myk inni.. Enkelt og greit. De kvinner som ser det de finner deg.. Og ikke finn de, bare vær god. dvs ikke lyv, stjel og slåss. For det er det drittungene gjør for å vise seg bedre. Dette var ett jævlig bra råd, for jeg er en rådgiver til andre. Så ikke mer prat om det, for da nekter jeg.. jeg råder av godhet.. 2 Lenke til kommentar
MonkeyMan99 Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Hey lille mann, gir noen råd som vil hjelpe. Vær hard utapå og myk inni.. Enkelt og greit. De kvinner som ser det de finner deg.. Og ikke finn de, bare vær god. dvs ikke lyv, stjel og slåss. For det er det drittungene gjør for å vise seg bedre. Dette var ett jævlig bra råd, for jeg er en rådgiver til andre. Så ikke mer prat om det, for da nekter jeg.. jeg råder av godhet.. Tusen takk skal du ha Endret 31. desember 2014 av Tvillingsjel quotepyramide Lenke til kommentar
TheLastProblemSolver Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Tusen takk skal du ha Du er forståelsesfull til å være ung, du har en stor framtid for deg men bruk den godt for alder gir ignoranse... Husk det, jeg er så mye mer enn du aner så jeg gir deg unge er et håp om å fortsette ikke en fortsettelse om å slutte... Endret 31. desember 2014 av Tvillingsjel quotepyramide 1 Lenke til kommentar
MonkeyMan99 Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) OK tusen takk for rådet jeg skal prøve å gjøre det beste jeg kan Endret 2. desember 2014 av MonkeyMan99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå