Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med operamail - gode alternativer?

Anbefalte innlegg

nå har operamail premium kontoen min vært mer eller mindre nede i 3 dager..,

litt lei av det nå, så jeg vil bytte til noe som virker..

er det noen her som kan anbefale en god web og pop3 leverandør?

helst ikke "bundlet" med adsl, for jeg bytter leverandør for ofte til at de e-postadressene duger...

trenger ikke være gratis...

thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hotmail sliter jo med pop3 tingen, ikke?

(og et heller frynsete rykte..)

kan fuske den i outlook men det programmet er ikke så tøft....

fant ikke noe på mozilla,

men blikket er jo relativt sløvt nå..

start ser jo greit ut, prøve noen dager..,

men jeg håpet egentlig å finne et selskap som lever av e-post....

(i den grad det er mulig da...)

så vet man at de satser på det....

selv om ingenting selvfølgelig er bedre enn å finne et gratis alternativ, men da er det gjerne noe reklame involvert.., (betaler gjerne for å slippe reklame over alt)

ha en fortsatt fortreffelig aften og takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
selv om ingenting selvfølgelig er bedre enn å finne et gratis alternativ, men da er det gjerne noe reklame involvert.., (betaler gjerne for å slippe reklame over alt)

Trenger ikke bekymre deg for reklame og møkk med start.no. Det eneste er at de sender ut et nyhetsbrev en gang eller to i jubelåret, men det går sikkert an å reservere seg mot dette. Dette er i hvert fall en tjeneste jeg har veldig sans for, og det kunne ikke falt meg inn å betale for epost-konto når tjenesten til start er så god som den er.

Dette finnes jo drøssevis av andre som tilbyr gratis pop3/webmail, så det er jo bare å søke på f. eks Kvasir...

Lenke til kommentar

driver og sjekker potensielle kandidater nå,

mange "billige" sider der ute - og alle er best...

derfor jeg håpte noen kunne anbefale noe...

nameplanet så bra ut, helt til jeg la merke til netIdentity logoen oppe i hjørnet, de brukte opp goodwillen sin sist gang...,

Lenke til kommentar
driver og sjekker potensielle kandidater nå,

mange "billige" sider der ute - og alle er best...

Hvis du absolutt føler for å betale for tjenesten og ikke føler gratisalternativene er gode nok, så kjøp ditt eget domene hos f. eks Domenshop. Koster ikke mer enn 125 kroner i domeneregistrering + 195,- for domenpakken (per år). Da får du 2 epost-konti og du kan sette opp så mange forwardinger du vil til andre epost-konti (som f. eks start.no, nrkpost osv).

Lenke til kommentar
Brukt e-mailen deres i 2 år, IKKE EN SPAM-MAIL enda.. noen bedre.. ?

Min start-konto var spamfri helt frem til mars i år (fikk kontoen i 99), men spam'en var min egen skyld ettersom jeg la igjen adressen et sted jeg ikke burde (les: CCBill) :) Jeg har åpnet ørten forskjellige mail-konti rundt forbi, og den eneste som blir spammet er hotmail...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...