Gå til innhold

Akambrukernes bilder - desember 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hornugler.

Jeg er ingen ekspert på fugler, men dette tror jeg må være hornugler.

attachicon.gifDSC01063.jpg

Et spørsmål? Hvordan får man lagt inn bilder i en annen størrelse. Det ser mye finere ut når bilde dekker nesten hele felte, i steden for dei små minibildene som jeg får lagt inn :hmm:

...tenkte du noe som dette?

post-217403-0-29015700-1419358278.jpg

Ja flageborg det var sånn jeg tenkte :), takk. Håpet kanskje noen ville ta seg tid til å forklare meg hvordan det gjøres, det er sikkert ikke så veldig vanskeligt men jeg finner ikke ut av det.

Lenke til kommentar

Hornugler.

Jeg er ingen ekspert på fugler, men dette tror jeg må være hornugler.

attachicon.gifDSC01063.jpg

Et spørsmål? Hvordan får man lagt inn bilder i en annen størrelse. Det ser mye finere ut når bilde dekker nesten hele felte, i steden for dei små minibildene som jeg får lagt inn :hmm:

...tenkte du noe som dette?

post-217403-0-29015700-1419358278.jpg

Ja flageborg det var sånn jeg tenkte :), takk. Håpet kanskje noen ville ta seg tid til å forklare meg hvordan det gjøres, det er sikkert ikke så veldig vanskeligt men jeg finner ikke ut av det.

Det de gjør er å bruke den "bilde"-knappen og dermed linker til et bilde på f.eks. flickr.

Du lastet opp bildet på forumet, da blir det sånne små. Mens flageborg linket til bildet ditt, åpnet først bildet stort og kopierte adressen derfra.

Du kan gjøre som flageborg bruker gjøre, laste opp bildet og deretter linke til det i samme post. Da blir det både en liten og en større versjon. Sånn som du ser i hans poster, f.eks. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1639132&p=22183799

Om du ikke vil ha både liten og stor, kan du f.eks opprette en tråd i fotogalleriet, laste opp alle bildene der, og bare linke til de store versjonene,.

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=470

Endret av pybalto
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...