AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har holdt på med en dame siden i sommer og det er bare nylig vi har begynt å ha sex sammen (hun ville vente til ting ble mer seriøst). Brått fant jeg ut at vi overhodet ikke liker de samme tingene, og vi sliter med å få det til å bli bra for begge. Jeg liker helt vanlig, tradisjonell sex mann og kvinne ikke noe mer, mens hun MÅ ha noe kinky greier i tillegg for å få noen nytelse ut av det. Diverse "verktøy" og duppeditter, kremer, oljer og fandens oldemor. Uansett. Jeg prøver å ha et åpent sinn rundt det, men kjenner det er vanskelig. Å ha vanlig sex funker ikke, fordi da blir hun bare slapp og mister lysten. Det virker som at sex for henne bare er en lek der det er om å gjøre å være villest mulig og eksperimentere masse, nesten totalt blottet for følelser eller følelse av intimitet og nærhet. Jeg derimot liker det sistnevnte, og får liten eller ingen nytelse av alle disse greiene og den "ville" sexen. Jeg har prøvd å gjøre det så romantisk som mulig, men så fort hun blir våt i trusa skifter hun fullstendig personlighet. Vi har snakket masse om dette, men hun virker ekstremt motvillig til å prøve ut min måte og avfeier det som kjedelig og uinteressant. Jeg har derimot strekt meg LANGT utenfor egen komfortsone, og det har ikke blitt annet enn nettop det: Ukomfortabelt. Noen som har vært borti noe lignende og har noen tips? I alle andre situasjoner utenom senga er hun en helt fantastisk kvinne så jeg ønsker å få det til å fungere, men akkurat nå har jeg mest lyst til å gi opp hele dama. For ordens skyld er vi begge i begynnelsen av 30-årene. Anonymous poster hash: db9c9...7ea Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dropp henne på flekken, hører du - NÅ, med en gang! Ikke fordi det er noe galt med henne eller deg, men sex er en så viktig del av et godt samliv at her må det stemme. Hvorfor tror du så mange kvinner går tilbake til voldelige ekte menn som slår? Hvorfor tror du så mange menn finner seg i utroskap hos kvinnen? Det er fordi dem er så gode i senga. Funker sex tåler man/kvinne det meste. Funker ikke sex, må en av partene nesten utslette seg selv, og vi menn er ikke akkurat flinke til det. Stiller du "spørsmål" ved hennes sexualitet etter mindre enn 6 måneder??? Gjør henne en tjeneste og dropp henne. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hvorfor tror du så mange kvinner går tilbake til voldelige ekte menn som slår? Hvorfor tror du så mange menn finner seg i utroskap hos kvinnen? Hæ? Hvis du kunne vært litt mer påståelig, litt mer bastant og hatt desidert best peiling på hvordan samlivet funker hadde det vært fint Thank yooooouuuuu! Hvis du har prøvd å ha noe ordentlig kinky sex uten at det funker for deg og hun har prøvd rolig og intim elskov uten at det ga henne noen effekt (og da mener jeg virkelig PRØVD) så er det kanskje ikke den optimale kombinasjonen å bygge videre på. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) im with her...... sex skal være rått og lidenskapelig, det skal være litt tabu, litt riving i hår, litt kloremerker og et bestemt tak om halsen på henne mens du knuller henne.... seriøst mann, fei av bordet og sleng henne oppå, ei dame må ha en mann som kan "ta" henne, det er instinktivt i damer.... og det skal være instinktivt i deg å ville gjøre dette.... har du sjekket testosteron nivåene dine? Endret 1. desember 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 im with her...... sex skal være rått og lidenskapelig, det skal være litt tabu, litt riving i hår, litt kloremerker og et bestemt tak om halsen på henne mens du knuller henne.... seriøst mann, fei av bordet og sleng henne oppå, ei dame må ha en mann som kan "ta" henne, det er instinktivt i damer.... og det skal være instinktivt i deg å ville gjøre dette.... har du sjekket testosteron nivåene dine? Eh...? Skal? Ja takk, begge deler. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 im with her...... sex skal være rått og lidenskapelig, det skal være litt tabu, litt riving i hår, litt kloremerker og et bestemt tak om halsen på henne mens du knuller henne.... seriøst mann, fei av bordet og sleng henne oppå, ei dame må ha en mann som kan "ta" henne, det er instinktivt i damer.... og det skal være instinktivt i deg å ville gjøre dette.... har du sjekket testosteron nivåene dine? Du kan drømme, du. Jeg har ikke noe utpreget behov for å bli mishandlet under sex. Det er med sex som med andre ting, alt til sin tid. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) im with her...... sex skal være rått og lidenskapelig, det skal være litt tabu, litt riving i hår, litt kloremerker og et bestemt tak om halsen på henne mens du knuller henne.... seriøst mann, fei av bordet og sleng henne oppå, ei dame må ha en mann som kan "ta" henne, det er instinktivt i damer.... og det skal være instinktivt i deg å ville gjøre dette.... har du sjekket testosteron nivåene dine? Du kan drømme, du. Jeg har ikke noe utpreget behov for å bli mishandlet under sex. Det er med sex som med andre ting, alt til sin tid. mishandlet? kloremerkene på ryggen min er ikke noe mindre mishandling enn hva damene får gjennomgå de fleste damer liker litt røff sex, og det er fakta. Ikke nødvendigvis HVER gang men når dem er ordentlig kåte så går det ofte dithen Endret 1. desember 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Woods Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 im with her...... sex skal være rått og lidenskapelig, det skal være litt tabu, litt riving i hår, litt kloremerker og et bestemt tak om halsen på henne mens du knuller henne.... seriøst mann, fei av bordet og sleng henne oppå, ei dame må ha en mann som kan "ta" henne, det er instinktivt i damer.... og det skal være instinktivt i deg å ville gjøre dette.... har du sjekket testosteron nivåene dine? Du kan drømme, du. Jeg har ikke noe utpreget behov for å bli mishandlet under sex. Det er med sex som med andre ting, alt til sin tid. mishandlet? kloremerkene på ryggen min er ikke noe mindre mishandling enn hva damene får gjennomgå de fleste damer liker litt røff sex, og det er fakta. Ikke nødvendigvis HVER gang men når dem er ordentlig kåte så går det ofte dithen Fakta? Jeg må le litt. Om du er 16, er det kanskje tilfellet. Er ikke gamle karen selv, men har mine partner helt forskjellige opplevelser fra dame til dame. Alt fra hva trådstarter nevner til hva du nevner. Jeg er dog svært fleksibel, og kan like alt fra "rolig" til brutalt. Spørs på dama - spørs på humøret. Hva som er FAKTA i dette tilfellet er at vi er forskjellige. Det er ingen fasit - man lærer å kjenne på det enkelte menneske du har med å gjøre. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) im with her...... sex skal være rått og lidenskapelig, det skal være litt tabu, litt riving i hår, litt kloremerker og et bestemt tak om halsen på henne mens du knuller henne.... seriøst mann, fei av bordet og sleng henne oppå, ei dame må ha en mann som kan "ta" henne, det er instinktivt i damer.... og det skal være instinktivt i deg å ville gjøre dette.... har du sjekket testosteron nivåene dine? Du kan drømme, du. Jeg har ikke noe utpreget behov for å bli mishandlet under sex. Det er med sex som med andre ting, alt til sin tid. mishandlet? kloremerkene på ryggen min er ikke noe mindre mishandling enn hva damene får gjennomgå de fleste damer liker litt røff sex, og det er fakta. Ikke nødvendigvis HVER gang men når dem er ordentlig kåte så går det ofte dithen Fakta? Jeg må le litt. Om du er 16, er det kanskje tilfellet. Er ikke gamle karen selv, men har mine partner helt forskjellige opplevelser fra dame til dame. Alt fra hva trådstarter nevner til hva du nevner. Jeg er dog svært fleksibel, og kan like alt fra "rolig" til brutalt. Spørs på dama - spørs på humøret. Hva som er FAKTA i dette tilfellet er at vi er forskjellige. Det er ingen fasit - man lærer å kjenne på det enkelte menneske du har med å gjøre. Seksuell underkastelse og røff sex er en av de vanligste fantasiene til kvinner, og det motsatte til menn. Et raskt google søk vil bekrefte dette til deg. Hvorfor tror du 50 shades og grey og slikt er noen av de mest solgte bøkene gjennom tidene? fordi damer ser på det som grusomt og forkastelig? nå nevnte jeg bare å holde dama i håret evt rundt halsen og kloring på rygg og DET er overhodet ikke noe drøyt i det hele tatt, må være lov å kalle det normalt spør du meg. Endret 1. desember 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Ingenting i veien med testosteronnivåene mine og det er som regel jeg som styrer "leken" når den først er i gang. Jeg har ikke sagt jeg hater det, bare at jeg sliter med å finne det tilfredsstillende. Jeg er ikke ute etter hva dere foretrekker eller ikke, men om noen har vært i en lignende situasjon. Spørsmålet her er enten hvordan jeg kan bli mer komfortabel med hennes preferanser, eller kanskje hvordan jeg kan få henne til å gå med på å prøve roligere former. Eller noe form for kompromiss. Anonymous poster hash: db9c9...7ea Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hvis du har prøvd å ha noe ordentlig kinky sex uten at det funker for deg og hun har prøvd rolig og intim elskov uten at det ga henne noen effekt (og da mener jeg virkelig PRØVD) så er det kanskje ikke den optimale kombinasjonen å bygge videre på.Det var vel det som var problemet til trådstarter, at hun ikke ville prøve skikkelig. Hva enkelte brukere mener er den mest meste vanlige fantasien vedkommer ikke saken. Ikke alle kan være vanlige, og det er forskjell på fantasi og virkelighet. Og det er så mange fantasier at selv den "mest vanlige" trenger ikke være så innmari vanlig. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Slettet. Endret 1. desember 2014 av Hermosa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg