RBW Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Nå kommer GeForce GTX 970 inn på mini ITX-formatet.Asus krymper kraftig skjermkort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Fint, men hvor finner jeg vannblokken som passer ? Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Fint, men hvor finner jeg vannblokken som passer ? Det er et kort for kompakte systemer. Kompakte systemer har ikke plass til vannkjøling. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Det er et kort for kompakte systemer. Kompakte systemer har ikke plass til vannkjøling. Latterlig utsagn. Da lurer jeg inderlig på hvordan denne maskinen er vannkjølt? Ifølge deg er ikke dette fysisk mulig. http://imgur.com/a/m7tPW Endret 1. desember 2014 av Knut Knudsen 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Har man plass til en kabinettvifte klarer man ofte å snike inn en liten radiator. Inklusive i kompakte mITX kabinetter. 3 Lenke til kommentar
reidarm Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Med å bruke "nå" gir overskriften inntrykk av at Asus er førstemann ut med ITX-versjon av 970. Det ser rart ut når tek skrev om versjonen til Gigabyte for over en måned siden. http://www.tek.no/artikler/her-er-den-forste-mini-versjonen-av-gtx-970/164756 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Fint, men hvor finner jeg vannblokken som passer ? Det er et kort for kompakte systemer. Kompakte systemer har ikke plass til vannkjøling. Okei, så min Lian Li PC TU-100 med vannkjøling er umulig? dimensjona for kabinettet er; D 252mm H 277mm W 170mm.. et av de minste du får. vannkjølt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå