Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Faen så godt valg vi tok i sommer. Lånte ut Chitcha for å hente inn en ny superinnbytter. Håper Falcao får et minutt eller to før jul. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Faen så godt valg vi tok i sommer. Lånte ut Chitcha for å hente inn en ny superinnbytter. Håper Falcao får et minutt eller to før jul. Chicharito = superinnbytter Falcao = super innbytter 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Få inn Falcao for helvete Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Fellaini har faen ingen kontroll over albuene sine Fellaini har ikke kontroll over noen av kroppsdelene sine. Fotballmessig så er han stor og sterk, og der slutter egenskapene. Endret 2. desember 2014 av Apox Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Bra dømming til nå i alle fall. Noe positivt i kampen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) JADAAAA Rojo? Mata? E: feil spiller Endret 2. desember 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Bra dømming kan jeg kanskje ta tilbake med en gang Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Lol, hva faen er det Stoke spillerne holder på med? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Goalgetteren Fellaini... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hva skjer med Fella og Young? Begge skinner jo om dagen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hva skjer med Fella og Young? Begge skinner jo om dagen. Jeg vet ikke, men jeg elsker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå