Latias Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Premier League 02-12-2014 Kl. 20:45 @ Old Trafford Vises på: TV 2 Sport Premium 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Satser på at spillet vi hadde mot Hull fortsetter. 3-1! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Tipper vi starter med et veldig likt lag som mot Hull, og veksler mellom 4-1-2-1-2 og 5-2-1-2, alt ettersom vi forsvarer oss eller angriper. Spørs litt på hvem som er sliten og trenger hvile etter kort pause, og om Falcao er klar for å starte en kamp igjen. Forstod det slik at Di Maria måtte stå over? Ballbesittelse Forsvar Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ja, men LVG har gang på gang vist at han krever at spillerne er i form før de får spille. Altså en uke eller to med trening før de får spille. Regner av den grunn med at vi ser Valencia fra start. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være bedre å ha Rojo på VB og enten McNair eller Blackett som stopper, i stedet for å ha Young på VB.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Tja, da trekker man slutninger ut ifra at de er backer og Young er ving - men tatt i betraktning for hvordan Young har prestert når har har spilt LWB eller LB, så syns jeg han kan få flere sjanser. Han har spilt bra eller ok i alle kampene han har spilt. I tillegg har han en enorm kapasitet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Young har vært solid han de siste par kampene som L(W)B. Håper på samme forsvar som sist. Tror det blir: DDG Valencia - Smalling - Rojo - Young Carrick Herrera - Fellaini Mata Rooney - Persie Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Bytt Persie med Falcao Latias, og jeg er enig men blir nok slik fra start. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Håper RvP starter. Viss han fikk litt selvtillit etter Hull-målet, så må man bygge videre på det. Bytt han heller ut viss han er bøtte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hvis noen har lyst å låne meg en sumobruker til etterpå hadde jeg vært meget takknemlig. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) edit: Endret 2. desember 2014 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Wilson over Falcao. WTF. >_> Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Rooney. Synes det er helt greit at han blir spart. Wilson <3 Edit: Forøvrig interessant med Carrick som kaptein istedenfor RvP Endret 2. desember 2014 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Rooney og Falcao? Meh.. Forøvrig artig med Wilson fra start Endret 2. desember 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Blir morsomt med Wilson. Kanskje ikke den beste tilgjengelige troppen, men viktig kamp mot Southampton i helga så litt hvile er fint e: men det forsvaret tho'. To midtbanespillere som fullbacker. Young har vært god som vingback. Får håpe det går like bra idag. Egentlig så er Smalling den man kan stole mest på bak der, men selv han hatt sine ræva moments denne sesongen. Endret 2. desember 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kjenner at jeg mistet 30-40% troen med Rooney ute. Faen da. Håper jeg tar feil nå! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kjenner at jeg mistet 30-40% troen med Rooney ute. Faen da. Håper jeg tar feil nå! Jeg fikk også litt ekle magefølelser... Regner med at Falcao kommer inn rundt 65min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå