warioman Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Tittelen sier det meste. Kan man benytte seg av 14 dager angrerett ved kjøp av mobiltelefon? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 kjøpt over nett, så ja =) Lenke til kommentar
warioman Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Ikke ved kjøp i butikk? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Ikke ved kjøp i butikk? Det er ikke lovbestemt angrerett i fysisk butikk, så det vil avhenge av butikkens retningslinjer. Jeg har til gode å se en brunevarekjede som gir angrerett på mobiltelefoner kjøpt over disk. Endret 1. desember 2014 av Horrorbyte Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ikke ved kjøp i butikk?Det var litt av vitsen med angreretten .Den kom på plass for at man ikke kan se/inspisere produktet på samme måte som i butikk.. Angrerettloven : angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Men returretten til Elkjøp og Lefdal gjelder vel?Kjøpte en LG G3 til moren min idag og den registrerer ikke fingrene hennes. Den funker fint med mine fingre, men ikke hennes. Så den må vi levere tilbake. Kan vi det? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Men returretten til Elkjøp og Lefdal gjelder vel?Kjøpte en LG G3 til moren min idag og den registrerer ikke fingrene hennes. Den funker fint med mine fingre, men ikke hennes. Så den må vi levere tilbake. Kan vi det? Så lenge kravene er oppfyllt så kan dere vel det, men det er kun en ekstraservice disse butikkene tilbyr. Ikke noe de er pålagt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ifølge sidene til Elkjøp gjelder ikke dette mobiltelefoner ser jeg nå. Ikke bra. Hun sitter der med telefon hun ikke kan svare. Må nok ta en tur ned og snakke med dem for henne. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Men returretten til Elkjøp og Lefdal gjelder vel?Kjøpte en LG G3 til moren min idag og den registrerer ikke fingrene hennes. Den funker fint med mine fingre, men ikke hennes. Så den må vi levere tilbake. Kan vi det? Scary - eller er det bare jeg som har sett for mange episoder av the walking dead Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kjøpe touch-vanter: http://www.teknikmagasinet.no/produkter/mobilt-o-telefoni/mobiltilbehor/ovrig/touch-gloves-black-s Har G3 "hanske-modus" som øker følsomheten? Mange telefoner har dette, men jeg kan ikke se at G3 er blant disse. Har du forsøkt å installere alle oppdateringer? Kanskje noe er fikset her. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Opplever en del hakking ved avspilling av videoer på min z3 som jeg kjøpte idag. Er dette vanlig? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ifølge sidene til Elkjøp gjelder ikke dette mobiltelefoner ser jeg nå. Ikke bra. Hun sitter der med telefon hun ikke kan svare. Må nok ta en tur ned og snakke med dem for henne. Kanskje en tur til legen også, jeg har aldri hørt om noen som har hender som ikke reagerer på touch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå