Anne95 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg hadde sex med en fyr tidligere denne uken, men pga mye styr med andre folk osv fikk vi aldri ikke sjansen til å "bli ferdig"… er dritkeen på å møte han igjen og fortsette der vi slapp, men er litt vanskelig å møte han ettersom vi er i helt forskjellige omgangskretser. At vi endte opp på samme festen sist gang var ren tilfeldighet. Jeg la han nylig til på facebook, men lurer på hvordan jeg skal gå frem? Det beste hadde jo selvfølgelig å møte han når jeg er ute, men det er litt vanskelig. Trenger derfor noen innspill til hvordan jeg skal gå inn for dette??? Tusen takk Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. desember 2014 "Hei, lyst til å fortsette der vi slapp sist? ;)" Anonymous poster hash: 4ed20...ef8 10 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det beste er aldeles ikke å møte han igjen ute. Det beste er å ta kontakt og spørre om dere skal finne på noe en kveld - a.k.a film - a.k.a sex. 1 Lenke til kommentar
Anne95 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 hm ja dere har vel rett. Får kanskje bare gro meg baller og spørre han??? 1 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Det enkle er ofte det beste........ Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Anne95 skrev (På 1.12.2014 den 18.52): hm ja dere har vel rett. Får kanskje bare gro meg baller og spørre han??? Trodde du var jente, jeg . Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 bare spør, hvis han er intr så vil han si ja, hvis han ikke er det så sier han nei, samme svaret du ville fått uansett hvordan du kom i kontakt med han.... 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Er nok det beste bare å spørre slik som over "lyst å fortsette der vi slapp sist en gang?". Hvis at du er interessert i han, og er han det tilbake så han nok ikke nei. Eller så kan du evt spørre om å møtes for du syntes han var hyggelig og kjekk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 hvordan gikk det!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg