ToreBK Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg savner innleggene fra MicroPlex, webshopen vet dere, som florerte på vårt eminente forum under pseudonymet HPFaale. Alt jeg kan finne nå (ved hjelp av søk på HPFaale) er en enkelt tråd der dette navnet er nevnt. Hvor er alle trådene man før kunne finne ved å følge denne linken? http://forum.hardware.no/search.php?search_author=HPFaale Lenke til kommentar
Fury Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Som sagt tidligere mangler det ca 1 million(!) inlegg i forumet. Så om du ikke finner noen gamle innlegg, så er det ikke rart. *grin* De jobber med å få tilbake de også, for de hadde støtt på noen problemer med database konverteringen... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hadde snarveier til en del tråder på desktop'n min, men etter nye forumet kom var alle borte. Klarte å finne dem igjen etter en del søking da.... Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Nå synes de å være på plass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå