deadmansmarionet Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei!Beltelåsen (eller, det jeg fester setebeltet i når jeg skal kjøre ) har blitt skikkelig dårlig i det siste. Jeg må ta setebeltet opp og ned mange ganger før det sitter ordentlig. Er det noen av dere som vet hvor det går an å få tak i en ny slik, eventuelt hvordan det går an å reparere den..? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hvilken bil er det snakk om? Hørt med merkeverkstedet om de kan skaffe den? Du kan også prøve å ha litt låsolje i og se om den blir bedre. Endret 1. desember 2014 av LiamH 1 Lenke til kommentar
deadmansmarionet Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Det er en gammel bil, 94-mod Mazda 626. Har søkt etter deler på diverse opphuggeri, men har ikke funnet noe enda. Skal prøve med låsolje Takk for tips Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Det er en gammel bil, 94-mod Mazda 626. Har søkt etter deler på diverse opphuggeri, men har ikke funnet noe enda. Skal prøve med låsolje Takk for tips Hvilken side er det? Har to liggende som skal være i god stand, og er ganske sikker på at de passer på begge sidene Send meg en PM så blir vi enige om noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå