Fransgjerde Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Morgenlys. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Virkelig flott dette her:-) God betaling for å være tidlig oppe. Fin dybde og flotte farger. Tør jeg spørre hvor det er tatt? Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Nydelig lys og stemning.. Jan Åge Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Nydelige farger,flott motiv du har funnet. Ragnar Lenke til kommentar
John EM Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Dette ligner på Kringstadbukta i solnedgang. Fint bilde. Lenke til kommentar
Fransgjerde Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Dette ligner på Kringstadbukta i solnedgang. Fint bilde. Takk skal du ha .Kringstadbukta i solnedgang ja,oppdaget forsent att jeg hadde valgt feil. Lenke til kommentar
Fransgjerde Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Virkelig flott dette her:-) God betaling for å være tidlig oppe. Fin dybde og flotte farger. Tør jeg spørre hvor det er tatt? Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fra Kringstadbukta i Molde. Ble feil tittel på bildet ,det skulle vært solnedgang. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Virkelig flott dette her:-) God betaling for å være tidlig oppe. Fin dybde og flotte farger. Tør jeg spørre hvor det er tatt? Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er fra Kringstadbukta i Molde. Ble feil tittel på bildet ,det skulle vært solnedgang. Ja, ja, det lønner seg kanskje og være våken uansett:-))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg