beaols Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei. Jeg lurer på om noen har erfaringer med å bytte LCD skjer. Jeg har mistet telefonen min i bakken og skjermen ble knust. er i Sverige og her sa dem jeg kunne levere inn telefonen å få 680 SEK for den. Ellers koster det 700 å kjøpe ny skjerm, og det koster 1800 kr å bytte skjerm proffesjonelt. Telefonen er 1,5 år gammel. Har dere noen erfaringer eller noen ide om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Spørs veldig hvilken mobil det er i spm om det er verdt det å legge 7-1800 kr i den. En mobil som nærmer seg 2 år er et stykke bak dagens toppmodeller og du ville neppe angret deg om du la pengene i en ny mobil. Lenke til kommentar
beaols Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Samsung s4 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 http://www.greenphones.no/?page_id=34Du kan jo ta kontakt med desse?Har gjort dealer med dem før ang S4, og regner med de er til å stole på Ifølge prislisten deres får du 1500,- for din S4 - og så kan jo du bruke de pengene på å kjøpe deg en ny? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ser ut som greenphones er det beste alternativet, pant, pant, pant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå