Matryoshka Doll Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 hei, jeg har glemt å blandet bensinen med olje og tok en tur, etter kvart begynte den å gå dårligere og dårligere men den stoppet ikke før jeg var hjemme. jeg vet at det er fy fy, men hva kan jeg gjøre for å ikke ødelegge noke? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Du har nok allerede ødelagt noe. Bland i olje og håp den ikke tar fullstendig kvelden. Skru ut tennpluggen og hell littegrann olje nedi. Spark noen ganger på kicken/vri på starteren uten å faktisk starte så du får smørt opp litt først. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 3. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2014 da prøver jeg det, hva er mest sannsynlig ødelagt? hvordan ser jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Mest sannsynlig er nok stemplet ødelagt. Du kan merke det på dårlig kompresjon. Så det som må gjøres er: -Det KAN hende veivlagrene dine er ødelagte. -Stemplet setter jeg en femmer på at er ødelagt. -Sylinderen kan hones om det er ikke er store skadene. Om det er ille må du borre den opp, men det går ikke om det er hardchrome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå