Mr. President™ Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Men i helvete da!! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Da slo læreren deg med pekestokken ikke sant? bjørkekvist. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Noen sendte meg en link til klassiske barnetv-opptak på nettet. Der forsvant den arbeidsdagen i nostalgi. Why, I'm a little black raincloud, of course". I'm just a little black raincloud Hovering under the honey tree I'm just a little black raincloud Pay no attention to little me Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Da slo læreren deg med pekestokken ikke sant? bjørkekvist.De hadde ikke oppfunnet pekestokk enda? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Pekestokk var noe for sossene som bodde i Bjørgvin. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 På vei hjem etter en fet langhelg i Oslo hos gode kamerater. 6,5 time på tog med skallebank blir moro Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Eg er særs rastlaus. Held på å verta galen. Lol Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2015 Starta på to-ukers hunderøkterkurs i dag. Løpeplikt kan bli spennende... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Jeg stikker hodet beskjedent inn og ønsker å høre hva dere synes om fotballforumet nå om dagen. Tenkte å slenge inn en post i denne tråden siden den er nøytral og den ligger i manges "Mine innlegg". Er det bra? Hvordan er det med trolling/provosering/personangrep? Er kamptrådene bra? Savner dere noen tråder? Det var høy temperatur og nesten anarki siste halvdelen av 2014 og jeg dro igang et lite prosjekt med å få stramme opp litt slik at vi alle kan få et bedre diskusjonsmiljø. Til syvende og sist er vi bare vanlige folk som liker å diskutere fotball. Da er det av og til greit at det er litt system i rotet. :-) Vi må være litt dynamiske og derfor kan det hende det er litt slakkere line her inne enn resten av forumet. Det synes jeg vi har fått til greit. (Håper jeg) Fotballforumet er en eksotisk plass med mange forskjellige meninger, relativ grei takhøyde når det kommer til debatt o.l. og hva man tåler å høre fra andre debattanter. Er du interessert i å gi noen tilbakemeldinger inviterer jeg deg til tråden "Tilbakemeldinger til fotballforumet" eller på personlig melding om du vil heller ta det der. Denne Garderobe-tråden har vært et friskt pust i denne kategorien og det var et knallbra tiltak å starte den slik at man kan diskutere løst og fast. Slike "kafè-tråder" har vært stor suksess rundt om på hele forumet der det finnes slikt. Endret 10. mars 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Har vært en hel del bedre den siste perioden. Ble jo mange hakk opp når han der arsenal fjompen forsvant. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Forumet er helt knall, eneste nå er rævholet Jotun! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Hva er galt med rævholet mitt?? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Fint å starte dagen med cola og grandis! Håper bare været blir litt bedre etter som dagen går. Eer bøssebærer i dag for krafttak for kreft så hadde vært greit om været ikke var pissedårlig... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Forskjellene har vært tydelige siden BS forsvant. That's for sure. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Fint vær i Oslo i dag, hjelper litt på humøret etter gårsdagen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Side 100! snart Endret 10. mars 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Denne tråden har vært en stor suksess! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 Yup. Er vel et av de få stedene vi ikke biter hodene av hverandre Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Det beste er at det har blitt en slutt på den uendelige oppsplittingen av tråder pga. off-(og on-)topic temaer. Endret 10. mars 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2015 What Patrick123 said! Det var noe dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå