Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Tipper at han tjener ca. 720-740k i året. Endret 6. mars 2015 av DaveSaves™ 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Et praktisk fag som?Elektriker for min del hadde jeg vært ung og lovende nåHva endte du opp som, nå som du er gammel og oppbrukt. Data Harry 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Noen som vet skatteregler for kjøp av bolig i England og Frankrike? Lei Norge , så vurderer å selge leilighetene her og leiligheten i Tyrkia og eventuelt flytte til Frankrike og ha en studioleilighet i Liverpool . #snikskryt Kanskje tidenes, faktisk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg glemte at denne tråden var utelukkende for tiss, promp og bæsj Skal ikke gjøre den feilen flere ganger . Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Tiss promp bæsj og homomusikk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Denne tråden er utelukkende for prat om martial arts-filmer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Janteloven gjelder.. Du må faen ikke tro du er noe! Misunnelse, misunnelse, misunnelse... Skulle gjerne svart deg, men jeg har ikke peiling i det hele tatt på spørsmålet!. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Fy faen. Er på slankern og tenkte jeg skulle ta mitt ukentlige "spisemåltid" (måltidet der jeg kan spise hva jeg vil). Det ble en frokost på nesten 3000 kalorier og nå er jeg så jævela dårlig Endret 7. mars 2015 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hva besto den frokosten av? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 2 svære baguetter med eggerøre av 5 egg, 2 pakker bacon, masse skinke, masse feit ost, masse smør. Spørs om jeg greier å holde det nede. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hadde aldri klart å få ned den mengden der! Lykke til med å holde de nede! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Diet starts tomorrow. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 2 svære baguetter med eggerøre av 5 egg, 2 pakker bacon, masse skinke, masse feit ost, masse smør. Spørs om jeg greier å holde det nede. Og jeg som føler jeg har spist en stor frokost når jeg dytter i meg 4 brødskiver og en banan... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 hadde en pakke med serano skinke og to egg. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 2 svære baguetter med eggerøre av 5 egg, 2 pakker bacon, masse skinke, masse feit ost, masse smør. Spørs om jeg greier å holde det nede. Fy faen det hørtes digg ut. Blir frokosten i morra! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Nå eg skal si at eg har fortsatt 4 timer igjen av fasten? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Haha, skulle nesten tro det. Nei, periodisk faste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå