kandinsky Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 6 måneder til vi er ute i september og alt er grått og sørpe og trist igjen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Faen så negativ du er niko Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Noen som vet skatteregler for kjøp av bolig i England og Frankrike? Lei Norge , så vurderer å selge leilighetene her og leiligheten i Tyrkia og eventuelt flytte til Frankrike og ha en studioleilighet i Liverpool . Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hvor rik er du egentlig? Eller er det pensjonist tilværelsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Den eldre garden i Norge er full av penger, det ser du på ungene og hva de har i 15års alderen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Han er ung(!!)kar og spellemann. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Rik? Har to leiligheter og en feriebolig, er vel mer eller mindre normen er det ikke? Ikke pensjonist , er da ikke så så gammel , Men har mulighet til å enten pendle eller bytte land å jobbe i. Er noe som jeg vurderer en gang i blant Endret 6. mars 2015 av AllFather Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Noen som vet skatteregler for kjøp av bolig i England og Frankrike? Lei Norge , så vurderer å selge leilighetene her og leiligheten i Tyrkia og eventuelt flytte til Frankrike og ha en studioleilighet i Liverpool . #snikskryt Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Studere Økonomi og Administrasjon (Siviløkonom) eller Informasjonssikkerhet? Man kan tjene ganske godt som siviløkonom etterhvert, men hvordan er jobbmarkedet? Hva med Informasjonssikkerhet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Informasjonssikkerhet, er da kult å studere noe resten av n Norge ikke studerer? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hadde jeg tatt utdanning nå hadde jeg iallfall hatt er praktisk fag på gymnaset som basis også tatt på påbygging før jeg studerte akademika Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Et praktisk fag som? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Studere Økonomi og Administrasjon (Siviløkonom) eller Informasjonssikkerhet? Man kan tjene ganske godt som siviløkonom etterhvert, men hvordan er jobbmarkedet? Hva med Informasjonssikkerhet? Økonomi og ledelse er Sivøk, ØkAd er litt enklere. Jobbmarkedet for (sivil)økonomer er ikke all verden om dagen... Men da jeg begynte å studere for fem år siden var det gode tider, og når du er ferdig har nok markedet endret seg igjen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det kommer helt an på hvor man studerer. På noen skoler heter det ØkAd -> Siv. Økonom om man tar masteren også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Har du interesse for noen av retningene? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Et praktisk fag som? Elektriker for min del hadde jeg vært ung og lovende nå Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Tja, synes ihvertfall at økonomi, finans og slikt er interessant. Synes også IT-fag er interessante. Har man kompetanse innenfor IT-sikkerhet så er man ettertraktet. Det er kanskje den største grunnen til at det er akkurat denne retningen jeg vurderer. Men det skal sies at jeg ikke brenner noe spesielt for noen av studiene. Men det er likevel blant de to valget står. Endret 6. mars 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Et praktisk fag som?Elektriker for min del hadde jeg vært ung og lovende nåNeppe noe for meg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Et praktisk fag som?Elektriker for min del hadde jeg vært ung og lovende nå Hva endte du opp som, nå som du er gammel og oppbrukt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) En med to leiligheter og feriebolig i Tyrkia. Endret 6. mars 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå