Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Å så mange.. Har så lyst.. Mulighetene er uendelig!!

 

Klarer ikke la vær....

 

@Allfather: Tror du de er helt rynkefrie eller kan det være kontrastene som gjør det?

 

 

 

Tror skjorten til han her også ser ganske rett og fin ut;

Donegal-Man-Weather-beaten.jpg

 

 

Vi vet jo at AllFather er eldre enn de fleste her inne, men de hadde vel fargekameraer da han var ung også? Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få ting er mer moro enn å sitte på en buss, se noen reise seg opp og rope høylytt og sint til sjåføren "Stopp! Du har kjørt feil vei!", før sjåføren, og alle andre passasjerer svarer "Dette er rute 43, ikke 33".

 

Offentlig skam og latterliggjøring er limet som binder oss sammen.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Det eneste folks oppfatning av streiker (kanskje spesielt den pågående) har gitt meg er at hvorvidt det er legetimit å streike eller ikke avhenger totalt av lønningsposen og arbeidstiden din, uavhengig av hva du streiker om.

 

Nærmest samtlige med tilsynelatende (nøkkelordet her) gode lønns- (leger, piloter) eller ferievilkår (lærere) kan tydeligvis ikke streike okke som. Jeg håper aldri lærerne får den lønna de egentlig fortjener, fordi den dagen det blir et godt betalt yrke så vil ikke det være sosialt akseptabelt at de tar ut så mye som en sykedag.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

(Jeg fortsetter å bruke dette til egne utblåsninger over de jeg må dele planeten med).

 

Alle de som sier at Jarle Andøy bare må stå på, komme seg til Sydpolen, ikke bry seg om overformynderiet osv. burde selv få betale hver krone det koster å redde han. De burde også bli tvunget til å egenhendig betale samtlige redningsaksjoner hvor personer ferdes der de ikke skal ferdes, for eksempel ekstremt skredfarlige områder. Det å utsette seg selv for livsfare er et personlig valg som ingen kan nekte deg, det er helt rett, men det at du også utsetter alle de som må redde deg ut for livsfare er så egoistisk som det bare kan bli.

 

Det samme gjelder alle de som støttet han gamle gjøken som nektet å bruke redningsvest i båt fordi "han hadde så mye erfaring". God ide, la alle med mer enn 20 års erfaring bak rattet gi f*** i setebelte. Helsiken heller,de har så mye erfaring at vi kan sikkert fire litt på promillegrensen også.

 

Folk! Bah!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...