Mr. President™ Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Å så mange.. Har så lyst.. Mulighetene er uendelig!! Klarer ikke la vær.... @Allfather: Tror du de er helt rynkefrie eller kan det være kontrastene som gjør det? Tror skjorten til han her også ser ganske rett og fin ut; Vi vet jo at AllFather er eldre enn de fleste her inne, men de hadde vel fargekameraer da han var ung også? Endret 3. mars 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Oh please, jeg har til og med fotografiapparat på den mobile telefonen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Har du sånt fjernsynsapparat og, eller går det i radio? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Få ting er mer moro enn å sitte på en buss, se noen reise seg opp og rope høylytt og sint til sjåføren "Stopp! Du har kjørt feil vei!", før sjåføren, og alle andre passasjerer svarer "Dette er rute 43, ikke 33". Offentlig skam og latterliggjøring er limet som binder oss sammen. Endret 4. mars 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Driver med min siste (ny)norskinnlevering på VGS for øyeblikket. Faen jeg gleder meg til å bli ferdig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Skal til Oslo i dag på besøk til noen kamerater. Kjøpte billetter rundt nyttår. Da stod valget mellom NSB og Norwegian. Veldig glad for at jeg endte opp med at pris var viktigere enn reisetid og valgte NSB. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Er ikke så altfor langt. Hvis du sitter på Komfort og har Laptop med FM elns så går det rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jepp. Har komfort og laptop, pluss masse skolearbeid. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Det eneste folks oppfatning av streiker (kanskje spesielt den pågående) har gitt meg er at hvorvidt det er legetimit å streike eller ikke avhenger totalt av lønningsposen og arbeidstiden din, uavhengig av hva du streiker om. Nærmest samtlige med tilsynelatende (nøkkelordet her) gode lønns- (leger, piloter) eller ferievilkår (lærere) kan tydeligvis ikke streike okke som. Jeg håper aldri lærerne får den lønna de egentlig fortjener, fordi den dagen det blir et godt betalt yrke så vil ikke det være sosialt akseptabelt at de tar ut så mye som en sykedag. Endret 4. mars 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Streik handler ikke alltid om lønn. De som ikke forstår det, ja. Selv om man tjener ekstremt mye penger skal man ikke finne seg i dritt, det virker som at den del (sjalue) mennesker ikke forstår det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Misunnelse misunnelse misunnelse. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg bor også i Trondheimsområdet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Betyr det Klæbu,Melhus eller Stjørdal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Hehe,nailed it. Hehe,nailed it. Hehe,nailed it. Endret 4. mars 2015 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (Jeg fortsetter å bruke dette til egne utblåsninger over de jeg må dele planeten med). Alle de som sier at Jarle Andøy bare må stå på, komme seg til Sydpolen, ikke bry seg om overformynderiet osv. burde selv få betale hver krone det koster å redde han. De burde også bli tvunget til å egenhendig betale samtlige redningsaksjoner hvor personer ferdes der de ikke skal ferdes, for eksempel ekstremt skredfarlige områder. Det å utsette seg selv for livsfare er et personlig valg som ingen kan nekte deg, det er helt rett, men det at du også utsetter alle de som må redde deg ut for livsfare er så egoistisk som det bare kan bli. Det samme gjelder alle de som støttet han gamle gjøken som nektet å bruke redningsvest i båt fordi "han hadde så mye erfaring". God ide, la alle med mer enn 20 års erfaring bak rattet gi f*** i setebelte. Helsiken heller,de har så mye erfaring at vi kan sikkert fire litt på promillegrensen også. Folk! Bah! 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Morsomste at Anne-Cath er med Berserk ned til Antarktis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå