dysfunctional Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 For meg som er fra Østlandet var det rart å komme til Trondheim og se hvite drosje- og bussjåfører. Selv kvinner er sjåfører her oppe. Hilser gjør de også når jeg går på. Rart det greiene der. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Overraskende mange kvinnelig T-bane-førere det er i Oslo. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Lettere å kjøre når du ikke trenger å bry deg om noe ratt eller en clutch Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Har 99% gode erfaringer fra Oslo og Christiania Taxi. Hyggelige sjåfører samtlige av de jeg satt på. Flere av dem hadde nettbrett de slang bak med trådløs WiFi sånn at vi fikk styre musikk og surfe på nettet mens vi kjørte. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Har 99% gode erfaringer fra Oslo og Christiania Taxi. Hyggelige sjåfører samtlige av de jeg satt på. Flere av dem hadde nettbrett de slang bak med trådløs WiFi sånn at vi fikk styre musikk og surfe på nettet mens vi kjørte. Uff, hørtes ut som litt av en basseluskbombe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Usikker på hvor sugen de er på å spandere lappen på meg hvis jeg bare skal kjøre deltid.. Det er litt annerledes nå, men når eg begynte spanderte datidens Gaia lappen på studenter hvis det bant seg til å jobbe 4 uker om sommeren og tredje hver helg i 3 år. God deal det. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Hadde slått til glatt hvis de hadde hatt et liknende tilbud nå. Kunne godt kjørt buss som deltidsjobb ved siden av studiene. Kanskje verd å ta en telefon å spørre.. Endret 3. mars 2015 av Espp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Det gjorde eg. Enkleste jobben eg har fått noensinne. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Skjorta er litt krøllete, jeg har ikke strykejern, og jeg skal på jobbintervju i morgen. Noen tips? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Droppe skjorta og komme som deg selv? Ikke late som du er en du ikke er. Har fungert for meg på alle intervjuer jeg har vært på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Kan jo kjøre en pique e.l også. Som sagt over, så er det bedre å komme kledd komfortabelt enn i en supertight skjorte med svetteringer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Det er første gang jeg bruker skjorte på jobbintervju, men det er også første gang jeg drar på et så seriøst intervju. Det er forventet at vi kommer pent kledd og er svært godt forberedt, tør ikke å satse på noe annet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Ta på en cardigan, v-genser eller en annen "pen" genser over? Om jeg er lat og ikke orker å stryke skjorte er det lett å bare slenge på en v-genser over, np. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Gå ut døra, bank på hos naboen og spør om du får låne et strykejern. Det er da vel ikke vanskeligere enn det? De biter neppe.......... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 En pen genser utenfor høres ikke helt feil ut, så blir forhåpentligvis svetteringene mindre synlige. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Ellers ville jeg prøvd å skaffet noen flere skjorter. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg har bare dresskjorter i egyptisk bomull og piqueskjorter, og har ikke styrkejern. Har en damper men bruker sjeldent , stort sett vaskes skjortene på 30 grader og henges rett opp på henger, ingen tørketrommel. Hel rynkefrie Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Å så mange.. Har så lyst.. Mulighetene er uendelig!!Klarer ikke la vær....@Allfather: Tror du de er helt rynkefrie eller kan det være kontrastene som gjør det? Tror skjorten til han her også ser ganske rett og fin ut; Endret 3. mars 2015 av Espp 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå