Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte buss i Bergen før. Fikk på fire jenter halv ett lørdags natt. De bad om barnebillett.

 

Eg begynte å le. De kunne være alt fra 20 til 30. Men ikke under 16 slik de var kledd.

 

To stk var tretten og to var fjorten. De var så stolte når de måtte vise legg. Eg lot de gå gratis og bad de komme seg hjem.....

Lenke til kommentar

Et fåtall som passer i det. Og jeg blir sur hvis min fyr barberer av seg håret på hodet. Skjegget skal han få beholde, så lenge han ikke lar det bli for langt.

Så fint at du syns det da. Det er minst like mange som syns at mange passer det.

 

Utsende et et subjektivt emne og ingen var oss sitter med på en fasit. Hår er iallfall vanskelig siden man ikke rår over der selv. Personlig så begynner det å bli svært lite igjen og jeg kan bare skylde genene jeg har fått av min far.

Lenke til kommentar

Det er jo fordi ingen vil bo der oppe.

 

I Bergen eksploderte det med utlendinger etter at fylkeskommunen la ut busstilbudet på anbud og førte til at sjåfører måtte bytte selskaper osv. Var mange nordmenn som sluttet og begynte med andre ting.

 

Var mange drøyt høyt utdannede bussjåfører gitt. Folk med mastergrader som ikke hadde fått jobb umiddelbart og bare skulle kjøre litt buss imellomtiden for det hadde de gjort under utdanningen.

 

Var en kanonbra deltidsjobb. Kan anbefales til den yngre garde. Tok lappen i militæret og kjørte tredjehver helg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...