Muffinss Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Ble tvunget til å ta sosiologi, da skolen ikke hadde andre valgfag å tilby. Læreren var flink hun, men feminist så det sang. Vi få gutta som var i klassen fikk hørt det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Ja, men AllFather har ikke kult skjegg Knewt. (Og fordi eg tøffer meg litt med AllFather......) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Ja, men AllFather har ikke kult skjegg Knewt. (Og fordi eg tøffer meg litt med AllFather......) Pass deg så Mark Henry ikke dukker opp på døra di. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Sosiologi er eneste valgfag her også. Det er ikke noe vanskelig eller tungt, er bare så lite motiverende med dårlige lærere. Jeg ender vel opp med 5 eller kanskje 4 uansett... Alle de andre lærerne er OK eller gode, så jeg skal ikke klage Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Ja, men AllFather har ikke kult skjegg Knewt. (Og fordi eg tøffer meg litt med AllFather......) *smask* Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Sjefen i Norwegian heter Bjørn Kjos. Styrelederen i datterselskapet heter Bjørn Kise. I find it kind of funny, I find it kind of strange. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Mmm.. Ingenting er som Hobbiten og Ringenes Herre filmene når man er syk med feber og oppkast. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Kjenner til det. Film generlt er fantastisk når man er syk. Hadde syk feber i forbindelse med magasjauen. Og en skallebank av en annen verden. Men lurer litt på om det var en kombinasjon av svikt i kaffiforsyningen samt en vannvittig dehydrering. (Pisset brunt på søndags morgen.... aldri sett det så mørkt. Nesten som kokt spaghetti såg det ut) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Har endelig fått klippa meg. Det var veldig på tide, sist var i høst en gang, og det har vokst fritt vilt siden. Den gangen gikk jeg for buzzcut på 4-5mm over hele. Når hårveksten (allerede ) begynner å bli litt tynn på toppen var sveisen MEGET rar (med lengre hår på sidene enn toppen). Feels good. Det har begynt å tynne seg ut på toppen her òg. Tror ikke det er mange år før jeg bør ta den obligatoriske skinningen når man det er for lite til at man kan ha en respektabel sveis. Bare så kjipt at jeg ikke kler å være skinna. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg hater skisport. Noe av det absolutt kjedeligste som finnes. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Ski, sporten bare skandinaver følger med på Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Kjenner til det. Film generlt er fantastisk når man er syk. Hadde syk feber i forbindelse med magasjauen. Og en skallebank av en annen verden. Men lurer litt på om det var en kombinasjon av svikt i kaffiforsyningen samt en vannvittig dehydrering. (Pisset brunt på søndags morgen.... aldri sett det så mørkt. Nesten som kokt spaghetti såg det ut) Er kokt spagetti veldig mørkt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Ski, sporten bare skandinaver følger med på Tyskere. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Fullkorn spagetti er ganske mørk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Kjenner til det. Film generlt er fantastisk når man er syk. Hadde syk feber i forbindelse med magasjauen. Og en skallebank av en annen verden. Men lurer litt på om det var en kombinasjon av svikt i kaffiforsyningen samt en vannvittig dehydrering. (Pisset brunt på søndags morgen.... aldri sett det så mørkt. Nesten som kokt spaghetti såg det ut) Er kokt spagetti veldig mørkt? Fullkorn Men mer konsistensen eg tenkte på! Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Ski, sporten bare skandinaver følger med på Tyskere. Interessen er så stor at Tysk TV har sluttet å sende verdenscuprenn direkte... Endret 2. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Ble belastningen på nettet for stor? Langrenn i tyskland er nesten utdøende etter at kanonene sluttet. De er inne i tidenes generasjonsskifte, samtidig som skiskyting er stort der nede. Kombinert har mye høyere status i tyskland enn langrenn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Fullkorn spagetti er ganske mørk Bare veldig glad det såg ut som spaghetti og ikke f.eks fusilli eller farfalle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg hater skisport. Noe av det absolutt kjedeligste som finnes. +(=enig) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2015 Jeg hater skisport. Noe av det absolutt kjedeligste som finnes. +(=enig) Enig jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå