Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Taco, da må eg helst ha kylling istedetfor kjøttdeig. Det er knask. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Det her er også en fin måte å pisse på når man har morgenbrød: Endret 3. desember 2014 av Emils. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Kan være utfordrende på offentlige toaletter av typen bås. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Joda, men er vel ikke et hverdagsproblem å ha morgenbrød på et offentlig toalett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Testa ut å sitte motsatt vei, eller, det går ikke med mindre man er naken. EDIT: Og jeg var ikke naken, så det gikk ikke. Endret 3. desember 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Nei du må være naken, glemte å nevne det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Minner meg om tidene da jeg satt på morgenkåpen feil vei når jeg skulle sitte en stund på do. Var noe fornøyelig med det der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Morgenkåpe og do er skumle saker. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Næh. Tar'n av meg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Faen. Klokken går jævla fort. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Ja, klokka ble mye plutselig Har sett på serie i natt, da kan tiden gå fort! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Har vært litt NBA og prøveøving her selv, må vel ta kveld etterhvert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Eksamen i dag. Får brygge meg en liter kaffi, så går det forhåpentligvis greit Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Lykke til! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Takk takk! Meh, jeg kommer alltid for tidlig i eksamenslokalet, så jeg blir sittende å stirre i veggen i en halvtime Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Heller skrive litt på veggen så kan du se på det når du har eksamen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Haha Da måtte jeg skrevet i overkant stort tror jeg Takk muffinss Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2014 Eksamen i dag. Får brygge meg en liter kaffi, så går det forhåpentligvis greit Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå