Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

En arbeidsgruppe kunne streiket mot at de ble kontraktfestet banket annenhver time og folk hadde likevel kalt de for sytete og bedt de finne seg en annen jobb dersom de ikke var fornøyd...

 

Når nær sagt samtlige streiker blir møtt med motstand av folk flest er noe veldig galt. Jeg går inn for tvungen voksenopplæring om perioden ~1880-1935.

 

PS: Jeg tar ikke stilling til noen hypotetisk pågående streik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltid nok av folk som ikke har hatt vett til å ordne seg selv når de var unge og sitter i jobber de gjerne skulle vært foruten, men ikke kan bli kvitt pga manglende utdanning, kunnskap, vilje eller lignende.

 

De er også veldig flinke til å klage på andre som gjerne vil beholde ordninger de har jobbet for gjennom mange år.

 

Misunnelsen råder.

Lenke til kommentar

Nordmenn elsker ski...

 

Nesten to millioner så Northug elleville femmilspurt

 

 

Tror ikke jeg fikk med meg noe av årets VM. Glante litt bort på TV-en når dama så på, ellers synes jeg skigåing er dønn kjedelig.

 

På søndag var det så mye bra fotball på TV-en at det ble prioritert, uansett.

 

På Sumo på PC-en, selvfølgelig...

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Har endelig fått klippa meg.
Det var veldig på tide, sist var i høst en gang, og det har vokst fritt vilt siden. Den gangen gikk jeg for buzzcut på 4-5mm over hele. Når hårveksten (allerede :( ) begynner å bli litt tynn på toppen var sveisen MEGET rar (med lengre hår på sidene enn toppen). Feels good.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært i garderoben nå ;)

 

Vi har uansett 1530-dag på skolen i dag. Hater det. Og btw sosiologi suger, dvs læreren suger..

Tok Sosiologi ifjor jeg! Var et fint fag å ha mellom alle slaga i realfagene. Læreren sugde her også, men ellers var det et interessant fag som ikke krevde så alt for mye av min fritid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...