Tunky Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Eller hva med meg og mine 7-8% som ser litt svart/blått og hvit/gull? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Waaoow. Da jeg begynte å (skum)lese artikkelen så jeg kjolen som hvit og gull, men når jeg hadde kommet ned til gifen så scrollet jeg opp (bruker mobilen) og da var den blå og svart. e: ser den som hvit og gull igjen. e2: nå varierer det ganske mye ganske ofte. Går ikke an å gjøre noe på internett uten at det bildet kommer opp hvert 10. minutt. Kanskje jeg burde starte noe live-greier ala VG Live? Endret 27. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Livet er komplett nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 In other news; Susanne Wergeland gifter seg... nok et bortkastet bruk av giftemål... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Vet at dette er fyfy her inne, men det er kjole-relatert http://www.101greatgoals.com/blog/manchester-united-psg-aston-villa-yaya-toure-join-thedress-debate-tweets-vine/ 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Eg klarer ikke å skjønne hvordan noen kan mene den er blå og svart... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Den er blå og sort. Hva faen feiler det dere? Helt åndsvake eller? Faen. Edit: Beklager, jeg er syk og dårlig humør. Endret 28. februar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Haha, ler meg ihjel av Yaya. Og faen i helvete for noen sko Bony bærer på føttene da. Verste jeg har sett i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Da var det min tur med magasjau.... Tips: ikke få unger om du misliker å være syk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg er for glad i penger til å få 18 år med faste utgifter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Tssk... Det er vel mindre pengene som et problemet og mer hullet den skal puttes inn i tenker eg. Hullet foran, AllFather. Og dame. Det er triksene.... By the way, digger filmen du laget for noen år siden: Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Irriterende at det ser ut som det er skrevet nye innlegg når noen legger inn en stemme i avstemmingen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Du ser det på at det beholder plassen i mine innlegg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 #thedress er fortsatt hvit og gull!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Ikke prøv deg! Og hva er greia med den blå bananen din? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Disse gutta representerer Finland i årets Eurovision. Jævlig fete greier, og en god grunn til å følge med på Eurovision i år. Herlig gjeng, herlig band. Dokumentaren The Punk Syndrome, som handler om nettopp dette bandet, anbefales også forresten. Latterlig god dokumentar om et veldig kult band. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Noe av det værste jeg har hørt, så det passer nok utmerket inn i Eurovision ja. Nå for å droppe det kritiske til sangen så er det rimelig imponerende at de får det der til, håper de vinner. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Snipp Kjedelig til å skulle være punk. Riffet kunne minne om moderne Black Metal, mens vokalen var det eneste som ga meg noe som helst punk-vibber. Trommene passer ikke inn i sangen engang. Har de noen form for sykdom? Det kunne se sånn ut på videoen, men så var kanskje poenget med videoen akkurat det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå