Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Waaoow. Da jeg begynte å (skum)lese artikkelen så jeg kjolen som hvit og gull, men når jeg hadde kommet ned til gifen så scrollet jeg opp (bruker mobilen) og da var den blå og svart.

 

e: ser den som hvit og gull igjen.

e2: nå varierer det ganske mye ganske ofte. Går ikke an å gjøre noe på internett uten at det bildet kommer opp hvert 10. minutt. Kanskje jeg burde starte noe live-greier ala VG Live? :hmm:

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Den er blå og sort. Hva faen feiler det dere? Helt åndsvake eller? Faen.

 

Edit: Beklager, jeg er syk og dårlig humør. :(

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

 

Disse gutta representerer Finland i årets Eurovision. Jævlig fete greier, og en god grunn til å følge med på Eurovision i år. Herlig gjeng, herlig band. Dokumentaren The Punk Syndrome, som handler om nettopp dette bandet, anbefales også forresten. Latterlig god dokumentar om et veldig kult band.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noe av det værste jeg har hørt, så det passer nok utmerket inn i Eurovision ja. Nå for å droppe det kritiske til sangen så er det rimelig imponerende at de får det der til, håper de vinner.

Lenke til kommentar

Snipp

Kjedelig til å skulle være punk. Riffet kunne minne om moderne Black Metal, mens vokalen var det eneste som ga meg noe som helst punk-vibber. Trommene passer ikke inn i sangen engang.

 

Har de noen form for sykdom? Det kunne se sånn ut på videoen, men så var kanskje poenget med videoen akkurat det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...