Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Han går i alle fall ikke rundt og kaster snøballer, synger "Langefinger, langefinger, hvor er du?" og tagger på bygninger. Det er i det minste noe, selv om "ALLAH-fant" ikke er det mest saklige ordet jeg har blitt sett brukt i en debatt før. Men han fikk meg til å trekke på smilebåndet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en debatt jeg bevist velger å holde meg litt unna. Det blir så sykt mye styr av den, uansett hvordan meninger man har så lenge det ikke er offentlig, for der holder den ene siden nesten helt kjeft i frykt for konsekvensene.

 

Morsom lesing i kommentarfeltet under den artikkelen. Man kan lære mange fine hersketeknikker der..

Lenke til kommentar

Det kommentarfeltet der var en form for "one-up-manship" i generalisering og dårlig debatteknikk.

 

Etter å ha lest svarene hans kan jeg se for meg husholdet Hermansen en vanlig dag;

 

"Max, har du tatt ut søpla?"
"Tatt ut søpla? Er det ikke viktigere at vi tar ut den "søpla" vi har her i landet?"

"*Sigh*... enn garasjen, da? Har du ryddet i den?"
"Hvordan kan vi sitte her og diskutere garasjen når muslimer driver på med kvinneundertrykkelse?"

"Du kan ikke bare svare med det sam..."

"Er det viktigere for deg å diskutere meg som person enn barnemishandling?"

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er egentlig litt synd at absolutt alle som har baller til å ta opp disse viktige temaene (som helt garantert kommer til å føre europa ut i en eksplosjon om ting ikke endrer seg snart) alltid er blottet for IQ, EQ og generelt alt av sosiale antenner som gjør at de kan føre en god diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...