""" Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Da ha rjeg kost meg met et par-tre kopper nydelig kaffe og Twin Peaks S2E09. Så langt så skjønner jeg ikke hatet mot denne sesongen. Alt i alt har det vært et lite hakk under sesong 1, men fremdeles helt fantastisk bra. Og S2E09 var drøyt bra, og ville vært en nærmest perfekt avslutning, til tross for at ikke alle de løse trådene har blitt nøstet opp. Merker jeg er litt skeptisk på resten av sesongen, dog, da jeg ikke helt greier å se hvor de skal ta ting her i fra, og det skal godt gjøre å holde på dette nivået i 13 episoder til. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Da ha rjeg kost meg met et par-tre kopper nydelig kaffe og Twin Peaks S2E09. Så langt så skjønner jeg ikke hatet mot denne sesongen. Alt i alt har det vært et lite hakk under sesong 1, men fremdeles helt fantastisk bra. Og S2E09 var drøyt bra, og ville vært en nærmest perfekt avslutning, til tross for at ikke alle de løse trådene har blitt nøstet opp. Merker jeg er litt skeptisk på resten av sesongen, dog, da jeg ikke helt greier å se hvor de skal ta ting her i fra, og det skal godt gjøre å holde på dette nivået i 13 episoder til. Exactly. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Nå som tv2 har kjøpt C More Norge så håper jeg ikke de kuker til prisene sine. Vil ikke betale ekstra for norsk middelmådighet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hvem er det som viser Brann neste sesong? BTTV? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Nå som tv2 har kjøpt C More Norge så håper jeg ikke de kuker til prisene sine. Vil ikke betale ekstra for norsk middelmådighet Betyr det at de kommer til å vise alle kampene C More har hatt på Sumo? Er dette fra 2016? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 ALT fra C more Norge. Fotball (norsk, svensk, spansk og italiensk), serier og filmer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Når vet jeg ikke, les en av de to millioner artiklene om dette på interveven Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Latskap lenge leve. Hvorfor lese artikler når du kan gjøre det for meg, og koke ut det viktigste? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 La AllFather tolke artikler for deg?.? Jada..... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Det nye designet er fantastisk, i likes. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Håper jeg får ordna meg kjentmannsprøven før sommeren, så kan jeg ta en ekstra jobb og tjene litt ekstra penger... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 ALT fra C more Norge. Fotball (norsk, svensk, spansk og italiensk), serier og filmer. HNNGH! Nå er vi vel farlig nært en off-topic? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Er er ikke hele tråden bare offtopic? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 I denne tråden er vel ingenting off topic. Samme som andre "kafé-tråder" der man prater om løst og fast. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 I denne tråden er vel fotball-prat egentlig for on-topic, da vi har masse andre tråder til det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Opprinnelig var denne tråden tenkt fotballfri. Typisk AllFather å drite i regler. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Opprinnelig var denne tråden tenkt fotballfri. Typisk AllFather å drite i regler. Født uten regler, støtt uten regler. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Elin-Orjasater-Helgens-utspill-fra-Max-Hermansen-gjor-ham-til-en-mindre-viktig-samfunnsdebattant-7911973.html Det er ganske komisk å lese "samfunnsdebattanten" Max Hermansen "debattere" i kommentarfeltet under. Mannen er jo virkelig ingenting annet enn et hvilket som helst annet troll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå