Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Startet dagen med å være syk tredje gangen i år, herlig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Våknet akkurat opp, bakfull og jævlig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hoho, var der i går. I dag føler jeg meg som om jeg har blitt gjenfødt på en eng av regnbuer og enhjørninger, i motsetning til forrige morgen hvor jeg ble gjenfødt på en eng av piggete dildoer og saltet sandpapir. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Saltkjøtt og kålstapp her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Vært på "norsk" buffé idag. Dessert var høydepunktet Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hva er "norsk" buffé? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Typisk norsk middagsmat. Poteter, svinefilet, torsk,kyllibgfrikase,lam,kjøttkaker osv. Desser: riskrem,tjukkmelk, karamellpudding, tilslørte bondepiker Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hørtes latterlig digg ut. Elsker norsk husmannskost! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hørtes latterlig kjedelig ut når det kombineres med ordet "buffé". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Somsagt, dessertene var best Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hørtes latterlig digg ut. Elsker norsk husmannskost! Jeg og. Den typen mat er nesten et must på søndager for min del, og på søndager tar jeg det over nesten alt annet av mat (-sushi selvfølgelig). Helt kanon! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Er det en ting jeg ikke savner ved å studere i utlandet så er det den forjævlige lukta i hele huset når det lages fårikål. Mye annet som er 100x bedre som kan lages med lam, imo. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Fårikål er legendarisk godt. Lam generelt er eksepsjonelt godt. Beste kjøttet som fins (foruten vilt). Edit: Må få tak i smalahove snart tenker jeg. Har ikke spist det siden jeg var liten og var med på slakting selv. Det var den tiden vi hadde gårdsbruk det.. Endret 15. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Lam er sannsynligvis kjøttet jeg liker minst, så jeg er nok kanskje litt 'partisk'. Det glir ned om det er et ungt dyr med delikat smak, stekt rosa eller braisert/gryte, men stort sett er jeg ingen fan. For meg er svin, fjærkre og vilt favorittene. Okse også, men det meste av oksekjøtt jeg spiser i Norge er ganske smakløst og seigt (foruten kjøttdeig eller grytekjøtt som du uansett ihjelkoker). Endret 15. februar 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Lam generelt er eksepsjonelt godt. Beste kjøttet som fins (foruten vilt). 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Gah. Angrer på at jeg dro i forelesning i dag. Sov bare 4-5 timer i tillegg til at foreleseren er ubrukelig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg blir så vanvittig frustrert over å se programmer om menneskene som levde for x-antall tusen år siden. Under et program om Stonehenge (bygd ca. 3000 f.kr., tror jeg) sier fortelleren at "det er utrolig at disse menneskene hadde evnen til å tenke så komplekse tanker og tenke langt fram i tid". De var mennesker som levde for bare 5000 år siden, DE VAR IKKE KOGNITIVT HEMMEDE APER! MA GAHD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå