Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fårikål er legendarisk godt. Lam generelt er eksepsjonelt godt. Beste kjøttet som fins (foruten vilt).

 

Edit: Må få tak i smalahove snart tenker jeg. Har ikke spist det siden jeg var liten og var med på slakting selv. Det var den tiden vi hadde gårdsbruk det..

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Lam er sannsynligvis kjøttet jeg liker minst, så jeg er nok kanskje litt 'partisk'. ;)

 

Det glir ned om det er et ungt dyr med delikat smak, stekt rosa eller braisert/gryte, men stort sett er jeg ingen fan.

 

For meg er svin, fjærkre og vilt favorittene. Okse også, men det meste av oksekjøtt jeg spiser i Norge er ganske smakløst og seigt (foruten kjøttdeig eller grytekjøtt som du uansett ihjelkoker).

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Jeg blir så vanvittig frustrert over å se programmer om menneskene som levde for x-antall tusen år siden. Under et program om Stonehenge (bygd ca. 3000 f.kr., tror jeg) sier fortelleren at "det er utrolig at disse menneskene hadde evnen til å tenke så komplekse tanker og tenke langt fram i tid".

 

De var mennesker som levde for bare 5000 år siden, DE VAR IKKE KOGNITIVT HEMMEDE APER! MA GAHD!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...