Mr. President™ Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Sov veldig lenge idag Men faen så dårlig jeg sov. Våknet sikkert 5-6 ganger iløpet av "natten". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Nope. Lærerskolen. Det er klart at lærerstudentene må øve på alle feriene sine gjennom studiet også.... *Må...holde...kjeft....* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Nope. Lærerskolen. Det er klart at lærerstudentene må øve på alle feriene sine gjennom studiet også.... *Må...holde...kjeft....* Nei, nå ble jeg nysgjerrig. Spytt ut! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Altså hvis madammen din tar det som ferie så får det stå på hennes kappe, da det faktisk er studieuke, ihvertfall her. Ellers bare lei av at folk fortsatt ikke forstår at "feriene" som folk kaller det, faktisk er avspasering. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Hehe. Ja. Ho skal bare være på fjellet til tirsdagen, så kommer ho tilbake. Jo skal jobbe med innleveringer og slikt, så helt ferie er det ikke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Helvete. Våknet for sent til å kjøpe valentinsgave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 *waap-iitch* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Dama mi dro på fjellet i dag. Gjør meg ingenting, Valentines er en ekkel dag uansett Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Ytrefilet av Elg stekt rett under medium. Hjemmelaget viltsaus med stekte grønnsaker og bakt potet til. Er så mett, er så vanvittig mett... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Sov veldig lenge idag Men faen så dårlig jeg sov. Våknet sikkert 5-6 ganger iløpet av "natten". "Dyp søvn sykler"... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Ytrefilet av Elg stekt rett under medium. Hjemmelaget viltsaus med stekte grønnsaker og bakt potet til. Er så mett, er så vanvittig mett... Høres fantastisk ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Har kjøpt 0 blomster og 0 gave. Men har bakt ostekake, da. Det er jo godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Ostekake er kjempegodt. Flytende ostekake er også nam Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Isostekake er også fantastisk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Valentines? Hva er det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Ostekake er selvfølgelig noe av det beste, i tillegg til at det er noe av det absolutt letteste å lage hva kaker angår. Umulig for normale mennesker å feile med ostekake au. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2015 Da har det blitt god mat, ostekake og film. Gikk for den orginale My Bloody Valentine da jeg følte at den passet bra i dag. Kremfilm! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 Woah. Har hatt en finfin kveld. Starta med Liverpool-seier (beklager fotball-prat i Garderoben, det er ikke lov...) fortsatt av pilsing med gode venner og Mario Kart, Nintendo Land og Supersmash Bros! Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 Starten dagen med et par episoder av Danger 5, også kjørte jeg på med ostekake, kaffe og en episode Twin Peaks. Flott start på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå