Emils. Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Bah, space race til Dropbox går ut den 4. Mars.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 100GB til ca 15 kroner i måneden hos Google Drive Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Japp, vet. 14 kr hos OneDrive. Valgte de siden jeg har 40 der fra før i forbindelse med Windows 8. Lettere å bruke klienten som er inkludert i OSet. Lastet opp 25 GB med shit i dag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Hadde veldig lyst å bruke Onedrive selv etter at de senket prisene sine, men siden jeg bruker Google docs til alt av skole og liknende, bestemte jeg meg for å heller bruke Google. Gode tjenester begge to. Syns det går litt tregt å laste opp til Docs, men det er ikke det største problemet. Liker hvordan det fungere sømløst mellom telefon, PC og nettbrett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Men er det ikke da bedre å bruke OneDrive? Siden det er innebygget med Word, Excel, PP, OneNote osv og kan lett deles på tvers av folk? Google Docs kødder helt til formateringen her når jeg bruker den til skoleoppgaver. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Er bare å laste ned Google Drive og dermed save Word-dokumentet til Drive-mappen (husk Drive må kjøre for at den skal synke). Tror jeg også leste at hvis du bruker Google Docs eller en av de andre kontorprogramvarene og lagrer til Drive så bruker de ikke en eneste byte av plassen. Både GDrive og OneDrive koster $1.99 for 100GB. Men på 1TB er OneDrive noen dollar billigere. Endret 11. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Man kan få 100 GB gratis på OneDrive i to år også. Slik går man frem: Instructions to claim it from outside the US: 1. go to www.bing.com 2. click on the cog icon at the right upper corner and change your location to the US. 3. download the hola extension and set it as US (or whichever VPN you use). 4. go to bing rewards and claim the reward Funket her iallefall. Har 129 GB ledig med plass på OneDrive nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 En hel arbeidsdag fullstappet med konferanser, dresskledde folk og kanapeer/lunsjer m.m så langt tweedbeholdningen rekker. Julen kom tidlig i år! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg suger til å disponere mine egne penger. Kanskje jeg ikke burde bli økonom? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Åjoda. Økonomer er flinke til å disponere andre sine penger Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Haha! Ja Funderer fortsatt på hvilken retning innen Økonomi og adm.-studiet jeg skal bevege meg. https://www.youtube.com/watch?v=TbWEXb8TEsg Endret 12. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Edwin Starr var så fet. Brutalt tøff kis. Edit: legg til både Carl Douglas og Wonder Mike på den lista au. Fethet. Endret 12. februar 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 "Let me show you why they call me the Velour Fog". DØR! Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Admiral Necrolamedor fyller år i dag. Huhei, huhei, huhei! Det er også nøyaktig 45 år siden denne godbiten så dagens lys: https://www.youtube.com/watch?v=qUQA9wVNAN4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Trekker tilbake det jeg tidligere har sagt om at Hundepatruljen er ræva ifht Nattpatruljen. Egentlig så kan de ikke sammenlignes, Hundrepatruljen er action mens Nattpatruljen er feelgood, begge veldig bra. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Eh, det var det jeg sa. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Våknet i 7-tiden i dag morges, da fruen stakk på vinterferie. Fikk ikke sove igjen. Kjedelig å være våken så lenge på en lørdag helt alene 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Vinterferie? Går hun på barneskolen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Nope. Lærerskolen. Det er klart at lærerstudentene må øve på alle feriene sine gjennom studiet også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå