Jotun Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Man har folk til slikt.... Man lærer desuten kun å få det til å se reint ut. Ikke å få det reint. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Første helgeperm fra Forsvaret gikk altfor fort. Sitter på toget tilbake til Kristiansand nå Hvilken bataljon er du i? Akkurat ferdig rekruttperioden? Jeg husker følelsen av å dra på perm, og å måtte dra tilbake fra perm. Snakk om himmel og helvete. Jeg er i Luftforsvaret på Kjevik. Ikke ferdig med rekruttperioden ennå. Perm før du er ferdig med rekruttperioden? Fy så greie de har blitt a. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 HVA har du lært som du har nytte av? Stå i kø? Hilse på wannabes? Pusse AG3 (Eller hva det er nå i dag)? Hvordan brette berrett og ha "tilsynelatende" reine sko? Vi bruker HK416 nå Har lært en del om samband og kart. Og vi har hatt noen feltuker der vi får testet oss skikkelig. Og ja, jeg har blitt en racer på å vaske gulv Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Har lært en del om samband og kart. Og vi har hatt noen feltuker der vi får testet oss skikkelig. Nyttig men begrenset. Testet skikkelig? Utbroder gjerne. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Har lært en del om samband og kart. Og vi har hatt noen feltuker der vi får testet oss skikkelig. Nyttig men begrenset. Testet skikkelig? Utbroder gjerne. Første feltuka vi var på ble vi vekket siste natta og fikk beskjed om å marsjere hele natta med ulike oppgaver som vi måtte gjennomføre. Mange i troppen vår som var mildt sagt slitne når vi var ferdig. Og så har vi isbadet. Det trodde i hvertfall aldri jeg at jeg ikke skulle gjøre. Det er ikke akkurat helvetesuke eller fallerskjermtroppens opplegg vi har gått gjennom, men fysisk og mentalt testet har vi blitt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Første helgeperm fra Forsvaret gikk altfor fort. Sitter på toget tilbake til Kristiansand nå Hvilken bataljon er du i? Akkurat ferdig rekruttperioden? Jeg husker følelsen av å dra på perm, og å måtte dra tilbake fra perm. Snakk om himmel og helvete. Jeg er i Luftforsvaret på Kjevik. Ikke ferdig med rekruttperioden ennå. Perm før du er ferdig med rekruttperioden? Fy så greie de har blitt a. Det kan diskuteres Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Militæret må være det mest ubrukelige vi har i dette landet. Når man kaller det for et lærerikt år lurer man seg selv. Ta heller en jobb, der lærer man mer. I sommer når det hang en terrortrussel over Norge og vi endelig (!!) kunne brukt forsvaret til noe nyttig så bruker vi heller masse penger på å sette politifolk på hvert gatehjørne, mens forsvaret løper rundt i skogen og skyter på hverandre med lekepistoler. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Japp, bare håpløst å tvinge folk inn i de greiene der. Eneste jeg fikk gjort på de to dagene jeg var i militæret var å ta flyet til Stavanger og gå igjennom tusen sider med papir før jeg ble sendt tilbake. Helvete heller om jeg skal bli kommandert rundt av en tåpe som skal bestemme hvordan jeg skal se ut på håret og at jeg skal stå opp klokken 05.00 for å spise frokost for så å gå en time i skogen. Jeg digger Band of Brothers, men det pisset som er i Norge kan de legge ned. Endret 8. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Nettopp begynt på The Blacklist. Faen det var overraskende bra! Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Japp, bare håpløst å tvinge folk inn i de greiene der. Tvinger de folk til dette lenger da? Da jeg var på sesjon for et lass av år siden ble jeg tjenestedyktig, fortalte at jeg ikke hadde noe interesse av det og hørte aldri fra de igjen. Alle jeg kjenner, med unntak av de som ville inn, har gjort det samme og sluppet unna. Null stress. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Nettopp begynt på The Blacklist. Faen det var overraskende bra! Førstesesongen var veldig bra! Andresesongen holder på nå, jeg er litt på etterskudd dog, men har ikke blitt like fanget som jeg ble av sesong 1. Men får tro det tar seg opp mot slutten Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Man har folk til slikt.... Folk? Altså flertall? Du har mer enn en kone mao? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Man har folk til slikt.... Folk? Altså flertall? Du har mer enn en kone mao?Han har jo barn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Koner, døtre, bestemødre. Mange som kan vaske. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) At militæret er piss osv kommer somregel fra de pasifistene som blir liggende under senga si med kosekluten den dagen det smeller fra MG'er og granater rundt øra på dem. Og de som aldri har vært hverken i sjøforsvaret, hæren eller luftforsvaret er strengt tatt de siste som skal uttale seg om hva militæret er og hvordan det er der. Og lekepistoler? Når en klarer å omtale våpen som en uten store problemer hadde klart å knerte både 2 og 3 stykker med som lekevåpen da burde en vertfall ikke uttale seg noe mer. Men er jo noen som faktisk må beskytte landet dersom ting skulle skje, så det er jo greit å vite at en har noen kjerringer som kan ta seg av matlagingen og husvasken også Endret 8. februar 2015 av IcedInsanity 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Japp, bare håpløst å tvinge folk inn i de greiene der. Tvinger de folk til dette lenger da? Da jeg var på sesjon for et lass av år siden ble jeg tjenestedyktig, fortalte at jeg ikke hadde noe interesse av det og hørte aldri fra de igjen. Alle jeg kjenner, med unntak av de som ville inn, har gjort det samme og sluppet unna. Null stress. Jeg måtte iallefall pent møte opp på det fordømte rekruttdrittet i Stavanger. Jeg kom meg heldigvis ut fra det (meg legit grunn også), men at de betaler fly tur retur for å være arrogante og gameldagse er nå så. Iced: Datamaskiner kommer til å beskytte dette landet. Det man lærer i militæret har jeg lært på 4 timer med BF4 i kveld også. At de som kommer ut fra militæret skal beskytte landet tviler jeg på. For enkelte av de er så late og dumme at jeg stoler heller på kvinnene på kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) At militæret er piss osv kommer somregel fra de pasifistene som blir liggende under senga si med kosekluten den dagen det smeller fra MG'er og granater rundt øra på dem. Og de som aldri har vært hverken i sjøforsvaret, hæren eller luftforsvaret er strengt tatt de siste som skal uttale seg om hva militæret er og hvordan det er der. Nå er det ikke en selvfølge at de som synes militæret er piss, ikke har vært der selv eller er pasifister. Hva man føler man fikk ut av førstegangstjeneste er vel helt opp til hver enkelt å bestemme. Da kan jeg si at de som er tilhenger av militæret er våpengale folk som tror penisen vokser 10 cm når de får holde i et automatvåpen. Edit: Synes det er flott at forsvaret i dag tar inn de som har lyst, og lar de andre være. Så er alle fornøyde. Endret 8. februar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Japp, bare håpløst å tvinge folk inn i de greiene der. Tvinger de folk til dette lenger da? Da jeg var på sesjon for et lass av år siden ble jeg tjenestedyktig, fortalte at jeg ikke hadde noe interesse av det og hørte aldri fra de igjen. Alle jeg kjenner, med unntak av de som ville inn, har gjort det samme og sluppet unna. Null stress. Jeg måtte iallefall pent møte opp på det fordømte rekruttdrittet i Stavanger. Jeg kom meg heldigvis ut fra det (meg legit grunn også), men at de betaler fly tur retur for å være arrogante og gameldagse er nå så. Iced: Datamaskiner kommer til å beskytte dette landet. Det man lærer i militæret har jeg lært på 4 timer med BF4 i kveld også. At de som kommer ut fra militæret skal beskytte landet tviler jeg på. For enkelte av de er så late og dumme at jeg stoler heller på kvinnene på kjøkkenet. Breivik sa vel noe lignende, han trodde han ble en god soldat av å spille dataspill. Jeg håper du tuller når du skriver det samme. Jeg ser det for meg, en datanerd som blir sendt ned til Afghanistan og leker Rambo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Du sammenligner meg med Breivik? Jeg sier at jeg hadde ikke i det hele tatt følt meg trygg om vi kom i krig og mange av soldatene skulle stå for å beskytte landet. Da håper jeg virkelig det kommer soldater fra USA. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Hva var den legitte grunnen Emils? Konstant hodepine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå