banansplitt™ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Skal besøke farmora til dama for første gang idag. The patriarch of the family. Første gang vi besøkte bestemora til dama, så satte jeg meg ned mens dama stakk et annet sted i huset for å fikse ting. Så der satt jeg helt alene med en gammel, dement kvinne jeg ikke kjente. Egentlig ganske lett å holde en tørrprat igang ettersom hun hadde glemt hva vi snakket om 2 minutter tidligere. Tror vi snakket om været 3 ganger ila 20 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Blir nok gøy. Får kake. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hundepatruljen er knall. Masse action, nok av kriminalitet i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Råkult når de setter på skikkelig actionmusikk og legger en full kar i bakken. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Råkult når de setter på skikkelig actionmusikk og legger en full kar i bakken. Du blander sikkert med Nattpatruljen. Det er ganske døvt... Hundepaturljen på Viasat 4 tar for seg mye forskjellig tung kriminalitet hvor det trengs hunder; angrep, spor, narkotika og bombehunder. Brukt de siste timene i sofaen med Hundepatruljen på TVen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Ja, du har nok rett. Synes det har vært så mange politiserier på TV de sista åra, og de fleste er skikkelig dølle. Men samtidig morsomt siden de lager så mye ut av ingenting. Endret 8. februar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg veit, det var derfor jeg ble så positivt overrasket over Hundepatruljen. I de andre politiseriene skjer det veldig sjeldent noe action, og da er det oftest så mye sensur at man knapt ser noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Liker NYPD Blue jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Skal se et par episoder. Synes Cops på Viasat 4 er ganske moro, men det er vel fordi de tar helt av der til tider. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Skal besøke farmora til dama for første gang idag. The patriarch of the family. Er du helt sikker på at du vil kalle henne det når du treffer henne første gang? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det her er noe av det artigste jeg har sett fra en realityserie noen gang: https://www.youtube.com/watch?v=byE5HAdWAuE Er det bare nordlendinger som finner den artig eller? Ler enda av den, selv etter å sett den flere titalls ganger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hundepatruljen er døvt ift Nattpatruljen. I Nattpatruljen er det mye morsomme Politi-karakterer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Det her er noe av det artigste jeg har sett fra en realityserie noen gang: https://www.youtube.com/watch?v=byE5HAdWAuE Er det bare nordlendinger som finner den artig eller? Ler enda av den, selv etter å sett den flere titalls ganger. Fy faen, lo meg til tårer. Jeg er ikke nordlending. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Første helgeperm fra Forsvaret gikk altfor fort. Sitter på toget tilbake til Kristiansand nå Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Første helgeperm fra Forsvaret gikk altfor fort. Sitter på toget tilbake til Kristiansand nå Hvilken bataljon er du i? Akkurat ferdig rekruttperioden? Jeg husker følelsen av å dra på perm, og å måtte dra tilbake fra perm. Snakk om himmel og helvete. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Første helgeperm fra Forsvaret gikk altfor fort. Sitter på toget tilbake til Kristiansand nå Hvilken bataljon er du i? Akkurat ferdig rekruttperioden? Jeg husker følelsen av å dra på perm, og å måtte dra tilbake fra perm. Snakk om himmel og helvete. Jeg er i Luftforsvaret på Kjevik. Ikke ferdig med rekruttperioden ennå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Forsvaret var et solid bortkastet år. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Forsvaret var et solid bortkastet år. Føler ikke det ennå. Har lært en del så langt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 HVA har du lært som du har nytte av? Stå i kø? Hilse på wannabes? Pusse AG3 (Eller hva det er nå i dag)? Hvordan brette berrett og ha "tilsynelatende" reine sko? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Lært seg å vaske gulv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå