Tunky Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Det verste er at jeg ikke får sett kampen heller Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 For et vær det er ute. Brutalt.Solskinn og ikke en eneste sky å se i Oslo Ikke at jeg har tenkt å bruke det til noe som helst. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 For et vær det er ute. Brutalt.Solskinn og ikke en eneste sky å se i Oslo Ikke at jeg har tenkt å bruke det til noe som helst. Da må du se bedre. Ser du opp mot kollen så ser du at det er skyer der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Eg ser ingen skyer over Holmenkollen.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Du kan få aldersrabatt på briller nå. Kommer vel godt med? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) For et vær det er ute. Brutalt.Solskinn og ikke en eneste sky å se i Oslo Ikke at jeg har tenkt å bruke det til noe som helst. Da må du se bedre. Ser du opp mot kollen så ser du at det er skyer der. Du har visst rett, men de er så langt unna og bare hvite og små so it doesn't Mata Kollen er ikke lett å se fra min posisjon. Så mye natur og bygninger som er i veien, men det er litt skyer på himmelen på den siden. Endret 7. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kollen er ikke lett å se fra min posisjon. Så mye natur i veien Samme her.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Du kan få aldersrabatt på briller nå. Kommer vel godt med?Hvor gammel er eg småen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Ligger å hører på heia fotball. Hvilken er din favoritt Ghana-sang? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kollen er ikke lett å se fra min posisjon. Så mye natur i veienSamme her.... Noen fjell? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=rwDLu_u2GHISkulle danset med Sonnyboy nå. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kollen er ikke lett å se fra min posisjon. Så mye natur i veienSamme her....Noen fjell?Et par tre.... Og noen fjell og. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Åååååh ja! La oss danse. Umulig å ikke riste litt på stumpen når man setter på den der, azzå. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Bortsett fra søvn og vann, hva hjelper egentlig for å avslutte forkjølelsen så fort som mulig? C-vitamin, tran, solhatt, råmelk og alt dette, hjelper det når man først har blitt syk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Spis bark. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Bortsett fra søvn og vann, hva hjelper egentlig for å avslutte forkjølelsen så fort som mulig? C-vitamin, tran, solhatt, råmelk og alt dette, hjelper det når man først har blitt syk? Appelsinjuice og ingefær-shot (sitron, lime, eple, ingefær). Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har spist kake. Mmmmmmmh! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Lillebror (14) på besøk i dag. Blir mye godteri, hjemmelaga pizza, fotball og spilling. Chili dag med andre ord! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Skal besøke farmora til dama for første gang idag. The patriarch of the family. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå