Mr. President™ Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 har torturert og drept i kjelleren Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg kunne fint gjort Sonny gravid, om jeg bare hadde prøvd hardt nok. Ingenting er umulig om man bare legger godviljen i det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Det må vel mer enn godviljen til? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hva er fotballfolkets sertanejo universitário-favoritt: A) João Lucas & Marcelo - Eu quero tchu, Eu quero tcha B) Flavel & Neto - Eu quero tchu, Eu quero tcha C) João Neto & Frederico - Lê Lê Lê D) Michel Teló - Ai se eu te pego! E) Gusttavo Lima - Balada Fikk aldri taket på João Neto & Fredericos Lê Lê Lê, men de andre holder rimelig høy kvalitet. Stemmer Balada da det er låta jeg danser mest sexy til, men det er veldig jevnt mellom den og Ai se eu te pego! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Balada über alles. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Feirer fredagen med en øl og et par episoder av Walker, Texas Ranger. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har spist taco. Ble jævlig mett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har spist taco. Ble jævlig mett. Mett i dag også? Føffaen for et luksusliv du lever. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Noen som har skjønt hvorfor dette er vårt "kofferthjørne". Begrenset sexprat her. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 For et vær det er ute. Brutalt. Har spist taco. Ble jævlig mett. Mett i dag også? Føffaen for et luksusliv du lever. Du skulle bare visst. Ikke bare ble det taco, men fikk jalapeno og guacamole au. Hoihoi! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 2-3 kopper deilig kaffe og en ninjafilm til frokost. En glimrende start på dagen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Oppe før 12 på en lørdag. Sup with that... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Ligger å hører på heia fotball. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Ser The Blacklist selv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har tatt meg en runde på jobb. Fremdeles syk. Mest lyst til å kaste meg foran nærmeste tog. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hører på svensk death metal og leser om film. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Tenkte jeg skulle jobbe litt før kampene begynner. Som med alle andre lørdager gikk det ikke denne gangen heller. Frilanslivet.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Tidlig opp idag. Har allerede støvsugd og vasket gulvet i hele leiligheten, samt tørket støv og vasket bad og kjøkken. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Høres ut som en bra måte å lade opp til Merseyside derby Tidlig oppe selv. Har begynt å bråvåkne kl 06.30 hver eneste morgen (da jeg må stå opp på nattevakt..). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå