Corporal Jenkinson Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Noen her som er pro i Adobe Flash CS6? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Noen her som er pro i Adobe Flash CS6? Er ikke pro, men bruker det litt på skolen. Hva trenger du hjelp til? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ordnet seg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Dægern Dave!!! Det kaller eg service. Du bare spør om hva noen trenger, så ordner det seg.... *impressed* 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Har blitt tilbudt mange jobber innenfor serviceyrket uten at jeg har noe erfaring eller utdanning der, men har takket nei hver gang da det er litt meh for meg. For å sette det i perspektiv, tenk deg at du i flere tiår må sitte å legge sammen to tall mellom 1 og 10. Blir for lett og altfor kjedelig. Endret 4. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Ferdig med tapeten i kjellertrappen.... *lei* Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Får mest sannsynlig interplay til uken! Skal bli gøy å tukle med. (Interplay er et norsk analyseprogram) Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Da begynnes det på Marekatt! Digg å pusse opp med Harry på øra! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kjemiprøve, matteprøve og gymiinnlevering i morgen, og har vært på revyøving idag. Mildt sagt mentalt sliten akkurat nå. Spent på hvordan det går i morgen. Om det har noen som helst verdi hadde jeg religionprøve idag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvordan TROR du det gikk? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Når man har rundet den anselige alderen midten-av-tyveårene så er det vel påtide at man skaffer seg førerkort. Eller som det i mitt tilfelle blir; lisence to kill. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Hvordan TROR du det gikk? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=aETLRJWrcFU Wilson <3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Én ting jeg aldri skjønte med Twilight er hvordan han Edward kunne feie over Bella. Hvis du er vampyr, uten noe blod i kroppen, er du ikke da automatisk impotent? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har de ikke annen gugge som erstatning for blodet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Mitt store spørsmål i livet er hvorfor Donald holder seg for "der nede" når han er uten matrosjakken, selv om alt er synlig med den på også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Gratulerer. Har av en eller annen grunn trodd du var gutt.... Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Sa ingenting om hvem som var gravid. Det er ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå