Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Å bytte spiler på et bakhjul er ikke bare bare. Jogge heller.... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Det er kjedeligere å jogge, men det er vel bedre trening I alle fall viss en ikke satser på å bli en habil syklist. Vil anbefale å jogge i skog og mark, det er ikke så kjedelig. Jeg er sulten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Man jogger ikke på asfalt. På asfalt kjører man bil. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Ferdig, faen det er digg!! Gikk bra også, minst C - satser på B. Ble 11 sider med håndskrift på 4 timer. Høyrehånden har herved senebetennelse. Vi vet alle hva det betyr.. Nå er det bare en hjemmeeksamen igjen, og det er bare chill. Avslapping i dag, feiring i morgen. Fotball og biff til kvelds kanskje. Endret 3. desember 2014 av Espp 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Ferdig, faen det er digg!! Gikk bra også, minst C - satser på B. Ble 11 sider med håndskrift på 4 timer. Høyrehånden har herved senebetennelse. Vi vet alle hva det betyr.. Nå er det bare en hjemmeeksamen igjen, og det er bare chill. Avslapping i dag, feiring i morgen. Fotball og biff til kvelds kanskje. Gratulerer med vel gjennomført! Selv begynner jeg å bli rastløs her jeg surrer hjemme. Det er faen meg ingenting å gjøre! Heldigvis er det bare 39 dager igjen til Forsvaret Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Heldigvis? Skyt meg! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg gleder meg faktisk litt til Forsvaret. Mye bedre å slite litt der enn å være et unødvendig vrak hjemme Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Koste meg glugg ihjel i forsvaret eg. Var på Sætermoen i Panserbataljonen i 03/04. Beste året eg har hatt på lenge. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 2015 blir et innholdsrikt år Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 I Tromsø? Venter selv. Husker ikke når åpningen var.Den åpner i morgen Fantastisk! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Takk, godt er det å være ferdig. @Batteri: Awesome! Da blir det kanskje noen pils der i morgen. Gleder meg til å sjekke ut utvalget av øl. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Er det noen trøndere (evt. midlertidige trøndere, som meg) her? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 @espp Okay, så gøy! Tenker jeg tar turen dit til helga. Blir vel rimelig fult der i morgen Skal se Real Madrid der hvertfall på lørdagen:) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Er det noen trøndere (evt. midlertidige trøndere, som meg) her? Jeg er midlertidig trønder, stikker nok til høsten Jeg bor i Namsos, hvor bor du? Å fy faen. Hahahha, elsker blokkfløyte! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Trondheim. Minst 2,5 år til.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Og du trives der? Regner med at du studerer. Hva isåfall? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Trives godt jeg. Mye å gjøre, bra studentmiljø. Studerer Økonomi og Adm. på Handelshøyskolen i Trondheim (underlagt HiST).. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Disse er sykt kule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå