Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Har fremføring i særemne straks. Meh. LOL. Lykke til Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Håper det gikk fint! Hadde særemne før jul. Stress ass, selv om jeg ble ferdig i godt tid. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Mye bedre med skriftlig særemne før jul. Hvis du fucker opp alt da så har du likevel gode muligheter til å få en grei standpunktkarakter i norsk. Man har jo tentamen + andre skriftlige prøver etter jul også. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Skriftlig særemne ja. Hadde vel vært greit det. Men personlig synes jeg også det var greit med muntlig, da man får brukt sine formidleregenskaper også. Men dette varierer jo selvfølgelig fra person til person Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Mente mtp. antall skriftlige vurderinger. Det er vel flere enn de muntlige? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Aha, ja det er sant. Er nettopp derfor det praktiseres muntlig fremføring av særemne på min skole Mye grunnlag skriftlig fra før, en god mulighet til å få et solid grunnlag for muntlig karakter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg foretrekker muntlig jeg også. Synes det er mindre jobb og man kan alltid improvisere. Man får alltid levende tilbakemelding fra sensor eller personene som hører på ved å se på holdninger og uttrykk. Om de nikker eller virker overbevist er det bare å peise på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Enig der. Husker at jeg klarte 4 på en "fremføring" (det var rettet mot eksamen. Lærer spør spørsmål som man svarer på) uten å ha øvd noe direkte til denne framføringen annet enn det vi hadde lært i timene. Tror det handlet om naturalisme eller noe slikt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Oh yes! Sånn ca. tidenes beste italo-disco låt. Jævlig breial låt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Nei. Helt opp. Ingen kaffe før jobb i dag. Dama har "ryddet" og vekta var selvfølgelig borte. Trist. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Tippe den musikken der var poppis på Guantanamo..... Eg hadde avslørt alt, umiddelbart. Bedt om å bli waterboarda. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Folk som ikke setter pris på italo-disco fortjener brutal ris på rumpa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Var nok en og annen som foretrakk det i Guantanamo ja.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 *Obligatorisk spøk om anal tvangsforing* Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Da er jeg hjemme igjen, og nå blir det italo-disco og matlaging, før det blir mat og Ninja 2. Blir bra! Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Den godeste Isaac Florentine treffer godt med Ninja: Shadow of a Tear. Har talt alt som var bra med Ninja og fobedret det voldsomt. Kul actionkoreografi med noen spinville scener, og alt er langt mer interessant enn i Ninja, en film som også falt i smak. Fremdeles litt for lite ninja-action og alt for mye Steven Seagal/Jason Statham-action(jeg liker begge, spesielt førstnevnte, men det er ikke helt det jeg er ute etter når jeg setter på en ninjafilm), men det funka bra. Scott Adkins er ingen stor skuespiller, men han fungerer godt i denne typen roller. Mannen kan å sloss. Utrolig dyktig fyr. Også er det sykt kult med Kane Kosugi, da. Ikke fullt så kul som faren, men han er en Kosugi og det betyr automatisk at han er rå. Nå skal jeg først en tur på do, så skal jeg se Shinobi no Mono: Iga Mansion. Old school ninjafilm og den 6. filmen i serien. Garantert helt kanon! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Noen som har tips til noen geniale og billige ting fra Ebay jeg ikke vet at jeg trenger? Gjerne (u)nyttige kjøkkenting. Har foreløpig bestilt et måleverktøy for Spaghetti.... Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Et måleverktøy for spaghetti er genialt. Når jeg lager spaghetti ender jeg alltid opp med enten alt for mye eller alt for lite så jeg skulle hatt et sånt selv. Nå skal jeg først en tur på do, så skal jeg se Shinobi no Mono: Iga Mansion. Old school ninjafilm og den 6. filmen i serien. Garantert helt kanon! Hå, denne var som forventet latterlig fet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå