Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den godeste Isaac Florentine treffer godt med Ninja: Shadow of a Tear. Har talt alt som var bra med Ninja og fobedret det voldsomt. Kul actionkoreografi med noen spinville scener, og alt er langt mer interessant enn i Ninja, en film som også falt i smak. Fremdeles litt for lite ninja-action og alt for mye Steven Seagal/Jason Statham-action(jeg liker begge, spesielt førstnevnte, men det er ikke helt det jeg er ute etter når jeg setter på en ninjafilm), men det funka bra.

Scott Adkins er ingen stor skuespiller, men han fungerer godt i denne typen roller. Mannen kan å sloss. Utrolig dyktig fyr.

Også er det sykt kult med Kane Kosugi, da. Ikke fullt så kul som faren, men han er en Kosugi og det betyr automatisk at han er rå.

Nå skal jeg først en tur på do, så skal jeg se Shinobi no Mono: Iga Mansion. Old school ninjafilm og den 6. filmen i serien. Garantert helt kanon!

Lenke til kommentar

Et måleverktøy for spaghetti er genialt. Når jeg lager spaghetti ender jeg alltid opp med enten alt for mye eller alt for lite så jeg skulle hatt et sånt selv.

Nå skal jeg først en tur på do, så skal jeg se Shinobi no Mono: Iga Mansion. Old school ninjafilm og den 6. filmen i serien. Garantert helt kanon!

Hå, denne var som forventet latterlig fet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...