knipsolini Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Ah. Litt godt og litt vondt samtidig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hva er bestevenner på Snapchat? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor er snapchat fortsatt relevant? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor er snapchat fortsatt relevant? Øh. Er ikke det ganske selvforklarende? Det er vel den største og mest populære bildedelings-tjenesten vi har akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg foretrekker å sende bilder i posten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Faen så stusselig snapchat er. Død over snapchat og dens brukere. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Skolearbeid på en søndag. Hva gjør jeg med livet mitt... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Burde gjort skolearbeid i dag. Hva gjør jeg med livet mitt... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Bytter litt på FIFA og lesing nå. 15 minutter lesing, en kamp FIFA! Funker helt flott Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Driver alltid med skole samtidig som jeg ser på tv. Siste episode av Tungtvannet var antiklimaks. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Søndag er blitt til en fast dag for skolearbeid. I dag var det kjemi som sto på agendaen. Burde gjort litt religion også, men det var ikke like fristende.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hva er bestevenner på Snapchat? Er de du snapper mest med. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hoven i halve ansiktet (føles sånn i alle fall). Visdomstanna mi plager meg igjen. Klarer såvidt spise. Det pleier å gi seg etter et par dager. La det gå fort... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Hoven i halve ansiktet (føles sånn i alle fall). Visdomstanna mi plager meg igjen. Klarer såvidt spise. Det pleier å gi seg etter et par dager. La det gå fort...Hadde noe lignende for noen uker siden. Men litt usikker på om det var en visdomstann. Har en liten spot helt bakerst på venstre side hvor det så vidt har vokst ut en tann. Kjenner bare en spiss del av tanna. Mulig det var tannkjøttet som gjorde mest vondt. Gjorde vondt i 2 uker Endret 2. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Litt trøtt etter 4 timer Super Bowl i natt. Er litt synd at de skal gjøre det om til et show og en reklamefest. Hvis kampen hadde gått fortere fram hadde det vært dobbelt så artig! Ble en sinnssykt avslutning på kampen i går! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Er så balletrøtt idag, så ikke en gang på Super Bowl i går. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Har fremføring i særemne straks. Meh. Endret 2. februar 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg slukna i morges og våkna nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå