Solaar Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tidenes beste spill, hands down. Elsker gamle ninjaspill. Hva heter det? Står jo på bildet hva det heter... Husker jeg hadde dette på Sega i gamle dager. "The Ninja". Fett som faen. Haha, dette var på Commodore 64. Det var så langt foran alle spill på den tiden... Jeg også hadde helt ninjadilla på 80-tallet. Husker jeg og tre indiske unger jeg bodde nabo med en sommer kledde oss ut til Ninjas og blandet det med opplæring i moonwalk/breakdance. Niqab funker fett når du prøver headspins. Anbefales! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Selv hadde jeg ninjadilla på 90-tallet, og det fortsatte langt ut på 00-tallet. Ja, også har jeg fremdeles ninjadilla. Helt jævlig kult. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nå blir det vafler til frokost og en episode Twin Peaks. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nå blir det vafler til frokost og en episode Twin Peaks. Twin Peaks <3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Som forøvrig blir forferdelig kjedelig og langtekkelig utover sesong 2. Blir spennende med den nye sesongen som kommer i 2016! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Er det en spesiell gin man bruker i gin&tonic? Mener å ha lest at det er en spesiell en, men vil gjerne ha forslag på god gin. Gordons er den beste av de billige. Bombay eller beefeater (den billige) holder jeg meg unna. Vil sterkt anbefale Hendricks (favoritt) med en agurk i, eller Tanqueray. Begge er meget gode. Beefeater 24 holder høy kvalitet, men når ikke opp til de to over mener jeg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Blir et par harde døgn nå. Super Bowl i natt, deretter rett på skolen, så Deadline Day. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Er deadline day i morgen? Trodde det stengte i dag? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Imorgen. Bare jeg som ikke er så veldig begeistret av Super Bowl? Følger ikke med på den sporten til vanlig, skal heller ikke følge med nå. Endret 1. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Stenger i morgen kl 23 britisk tid.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Amerikansk fotball er gøy som fy! Det er så mye taktikk at man blir sliten av å se på, men jeg digger det! Ser ikke mye av det, men kanskje 5-10 kamper i året. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg følger ikke med på amerikansk fotball til vanlig, men å se Super Bowl har blitt en slags tradisjon. Jævlig morsomt! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Det er reklame i et kjør. Hype Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Orket meg til å se forrige superbowl for å gi sporten en sjanse, aldri sett noe verre. Hver sin smak I guess Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Har en del kamerater som spiller amerikansk fotball, så jeg har følgt med litt. Skjønner fortsatt ingen verdens ting av den sporten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Når begynner det og hvor lenge varer det? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kampstart er 00.30 norsk tid. Varer vel sikkert til 3-4? Usikker på den, tho. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kan man ikke lenger se hvem som er andres "bestevenner" på Snapchat? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Fjernet, men kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå