Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Haha. Oslo er bra by det da. Gjelder bare å late som om Brugata, Oslo City, Bussterminalen og deler av Grønland ikke finnes...

Når du sier det, så høres det akseptabelt ut. Liker tanken.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Godt valg! Begynte på sesong 5 av Fresh Prince of Bel-Air for et par uker tilbake, og ble ferdig med sesong 6 i går. Nå må jeg finne på noe annet å se på.

Lenke til kommentar

God kveld fotballfolk :) Det er altså helt sjukt hvor ofte jeg skvetter kaffe når jeg har hvit tskjorte på, sikkert tredje gang denne uka. Deilig med en kveld uten mas og kjas, første dagen jeg har vært helt alene siden jeg stod opp på mange uker. Skal bruke natten på hockey og litt spill på oddsen.

Lenke til kommentar

Ser Gone Girl

Du ser ny film og sitter på internett samtidig?

Jeg ser filmen på TV og popper innom nettet i pausene. Skal sies at jeg har sett filmen før, og at det er derfor jeg ser den på TV nå. Så den med Gynekologen vår en eller annen gang tror jeg. Hoihoi!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Tidenes beste spill, hands down.

Elsker gamle ninjaspill. Hva heter det? Står jo på bildet hva det heter...

Husker jeg hadde dette på Sega i gamle dager.

the-ninja-cover.jpg

"The Ninja". Fett som faen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Vil du anbefale den? Bra film?

Jeps, bra film! Fikk litt Basic Instinct-vibber av den, også hadde den en fresh take på hvem man kan stole på og ikke. Jeg er en sucker for gode manus så gir den 8/10.

PS, tok en kjapp pause midt i Sonny ;)

Bob: jeg tror jeg har vært i lag med ei slik ? Heldigvis er jeg ikke så veldig stalkete av meg, ellers hadde jeg nok endt opp som Patrick Neil Harris.

Og en ting til: hun berta som spiller "affæren hans", hun som var med i Blurred Lines holymotheroffuckinggod!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...