Espp Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Vært våken i nesten halvannen time. Laget toast og kuttet opp ananas. Er på tur til eksamen nå! Gleder meg som en unge til den er over! Lei.. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Lykke til! Jeg har vært våken i en time, venter på at kaffien blir ferdig så jeg kan smelle den over på termosen. Så er det ned og lese. Yay. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Lykke til kos til deg Espp! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Det eneste jeg savner fra i fjor er at jeg bare hadde "to streker under svaret"-fag. Nå har jeg lesefag, og jeg aner ikke hvordan jeg egentlig ligger an. Derfor bryter jeg min egen tankegang, og er på skolen i dag, dagen før eksamen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Det verste jeg vet er folk som sparer på majonesen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Tenker du på at den blir gammel? Eller samler på den i en samling? 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 For mye og masse er akkurat passe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Enighet. Når eg kjøper rekebaguett så må eg alltid kjøpe noe majo og..... Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg liker ikke majones. Bare siterte en sang... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Seff. Du foretrekker at andre spiser den opp! Ikke sparer til deg! Da er eg med igjen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Ja, stemmer. Hvis folk lar det være igjen majones blir jeg sint. Det er det verste jeg vet... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Kjøpte akkurat en julegave til meg selv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Skrev et innlegg på diskusjon.no nå. Dette innlegget. Jadda..... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Bææ, bææ lille lam har du noe ull? Endret 3. desember 2014 av Noctua. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Hold sånt Preik unna denne tråden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Hei hei hei! Denne er tråden er forbeholdt alt som IKKE har med fotball å gjøre! Fy fy og smekk på pung! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Unskyld, skal aldri gjøre det mer, lover! Jeg gleder meg til Jul. Nå har snøen fra i går forsvunnet. Det var trist. Håper det kommer ny. Endret 3. desember 2014 av Noctua. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 Fjern innlegget da skjerpings! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Å satan å forbanna e bli'. Ikkje har dei meir vodka på polet, og dei jævla turistene kommå og spiså opp all maten på McDonalds. E klikkå faen mæ, e klikkå så det jomå! Endret 3. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå